Skip to main content
Vraag

Ik ben soms wel en soms niet mobiel bereikbaar

• April 1, 2026
  • 3 reacties
  • 25 keer bekeken

Michiel1
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+1

Mijn vrouw kampt al geruime tijd (2 jaar) dat ze te horen krijgt dat ze niet berijkbaar is en de beller meteen door geschakeld wordt naar de voicemail. Het probleem had ze oook op de Samsung s21 fe. Ik  heb er zelf met mijn Samsung s25 ultra hier geen last van. Wij  wonen op het zelfde adres.  Dus ook voor mijn vrouwn Samsung s25 ultra gekocht.

Maar helaas na deze investering was het probleem niet verholpen. Maar weer KPN gebeld voor de zoveelste keer. Het zou ook het sim kaartje kunnen liggen.  Een nieuwe sim kaartje gekregen.  Helaas ook dit helpt niet. Gisteren zou mijn vrouw door een dokter terug gebeld worden helaas deze kreeg ook geen contact en gelijk de voicemail . Ik heb zelf diverse keren mijn vrouw gebeld dit ging goed. Weer KPN gebeld.  Alle instellingen weer door genomen alles stond goed. We werden door gestuurd naar de KPN winkel misschien dat deze wat konden vinden. Medewerker heeft alles na gekeken geen fouten gevonden.  Misschien is u toestel niet goed u moet hem maar op sturen naar Samsung werd er gezegd. Dit lijk mij vreemd omdat het probleem zich ook al voor deed op haar vorige toestel.

Wie heeft naar dit lange verhaal een op lossing of tip wat we nog meer kunnen doen?

3 reacties

XS4-Arjan
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+10
  • Wijsgeer
  • April 1, 2026

Hoi ​@Michiel1 is de telefoon nog helemaal op fabrieksinstellingen of zijn er nog persoonlijke aanpassingen doorgevoerd of apps geinstalleerd?

Je zou kunnen overwegen om de telefoon helemaal te resetten en vervolgens zo weinig mogelijk te installeren of aanpassen om te zien of het dan nog steeds voorkomt.

• Deelnemer
  • April 1, 2026

Ik heb hetzelfde probleem sinds 2 weken - Iphone 11 - nog geen oplossing kunnen vinden dus volg even de reacties. 

Michiel1
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+1
  • Auteur
  • Slimmerik
  • April 1, 2026

Op aanraden van Kpn medewerker sim kaartjes om gewisseld met mijn telefoon kijken of het probleem nu op mijn toestel komt. Het vervelende is dat het niet constant is.