Skip to main content

Helaas klopt mijn factuur niet.

ik betaal nu voor twee abonnement vanaf 27-7 terwijl het overzetten van het nummer pas op 3-8 heeft plaatsgevonden.

ook het verwerken van de 5.- euro per maand korting op Netflix is niets te zien.

ik heb ivm het abonnement al veel aan de telefoon gezeten en in de wacht gestaan daarom even hier mijn vraag.

kan dit niet anders en netjes opgelost worden?

Hallo @MVB te O heb je een vraag over een mobiel abo of over een thuis abo of over beide?

Op blad 2 van de fact(u}ur(en) kun je de specificatie zien van de in rekening gebrachte kosten.

Als je tussen 2 factuurperioden iets aanpast kan de eerstkomende factuur er anders uit zien omdat je abonnementen altijd vooraf betaalt en de variabele kosten achteraf.

De zogenaamde entertainmentkorting op Netflix wordt pas toegekend als het systeem vastgesteld heeft dat je er volgens de voorwaarden recht op hebt en wordt dan met een volgende factuur weer verrekend.

 

 


Dank voor het antwoord. Ik zal rustig afwachten en er vanuit gaan dat het allemaal zal kloppen en verrekend zal worden.

Helaas heb ik echter gemerkt dat dit niet vanzelfsprekend is. Mijn nummerbehoud was immer niet goed opgenomen. Ik betaal nu dus 2 maal voor een periode waarin ik alleen de simkaart heb geactiveerd maar geen gebruik heb gemaakt van die periode. De eerste 9,- en 6,- euro zijn vanaf dat moment in rekening gebracht voor iets wat ik nog niet kon gebruiken. Dit geld voor 2 abo. Helaas is er eigenlijk teveel mis gegaan.

ik heb ook al veel aan de telefoon gezeten en in de wacht gestaan.

ik wacht af.

 


Hallo @MVB te O vul anders in het privédeel van je profiel je naw-gegevens, klantnummers en laatste 4 cijfers IBAN in, dan komt een moderator er binnenkort op terug.

Succes.

 


Bedankt, ik heb de gegevens erin gezet.

 

 


Helaas heb ik nog niets vernomen.

de gegevens staan erin.

 

mvg 


@MVB te O Welkom op het forum. 

Wat jammer om te lezen dat het overnemen van je telefoonnummers niet helemaal goed is gegaan. 

Ik lees en zie dat je telefoonnummers inderdaad per 03-08 overgenomen zijn. Die factuurperiode loopt tot 09-08, waardoor er dus 6 dagen zijn waarvoor wel betaald moet worden. 

Dit betekent dat er € 9,41 teveel in rekening gebracht is. Dit bedrag zal ik in mindering brengen op de volgende factuur waarop dit mogelijk is. 


Bedankt voor het nakijken. Hoe jullie rekenen weet ik niet. Ik zie twee nummers met twee bedragen die ik in rekening heb gekregen wat niet helemaal klopt. Mijn nummer en dat van de kidsvrij. Zoals ik al schreef 9 en 6 euro.

Maar toch bedankt voor deze actie.

ik hoop dat het straks helder is op de volgende factuur.

 

Mvg.


@MVB te O Op de huidige factuur is de periode zichtbaar waarop deze 6 en 9 euro gebaseerd is. Dit is een relatief korte factuur periode, samen met de toekomstige maand. 

De kosten die ik vergoed heb is voor de periode tot 03-08. Toen konden de nummers niet gebruikt worden. Het bedrag dat dan nog overblijft is voor de periode van 03-08 tot de volgende factuur periode.

Ik hoop dat ik het hiermee iets duidelijker heb kunnen maken. Mocht dat niet het geval zijn hoor ik het ook graag!Â