Skip to main content

Waarom krijg ik voor €18,51 maar 3 GB vast abonnement terwijl op de KPN site staat € 15,00 voor 5GB?

wat begrijp ik hier niet van?

Hallo @Jose1952 ,

De voorwaarden van de abonnementen worden regelmatig aangepast. Daarnaast zijn er jaarlijks per 1 oktober prijsverhogingen voor bestaande abonnementen. 

De oplossing is om jouw abonnement te verlengen zodra dat mogelijk is. Dan kun je gebruik maken van de huidige voorwaarden en prijzen. 

Je kunt verlengen via Mijn KPN of via 0800-0402 zodra je de einddatum van jouw contract hebt bereikt. 


Ik vind het al erg genoeg dat ik een 3 jarig contract bij de KPN heb afgesloten,

heb ook niet geweten dat je met een vast contract elk jaar een verhoging krijgt.

zal dan ook blij zijn dat ik van het contract af ben.

dit is eenmaal maar nooit weer. 3gb voor € 18,51 te belachelijk

voor woorden en volgend jaar weer een verhoging. geweldig de KPN.


Ik vind het al erg genoeg dat ik een 3 jarig contract bij de KPN heb afgesloten,

heb ook niet geweten dat je met een vast contract elk jaar een verhoging krijgt.

zal dan ook blij zijn dat ik van het contract af ben.

dit is eenmaal maar nooit weer. 3gb voor € 18,51 te belachelijk

voor woorden en volgend jaar weer een verhoging. geweldig de KPN.

Hallo @Jose Verbeek KPN kent alléén 1-jarige, 2-jarige en maandelijkse contracten voor mobiel.

Van een 3-jarig contract heb ik nog nooit gehoord.

Als je de voorwaarden had gelezen, weet je dat KPN jaarlijks de inflatiecorrectie toepast per 1 oktober voor mobiele abo’s.