Skip to main content

Hoi, op 6 januari heb ik een smsje ontvangen van kpn dat ik 75% van mijn MB's heb verbruikt en dat ik zodra ik 100% heb verbruikt, 5GB extra erbij zou komen als kadootje vanuit KPN. Nu ik zie ik deze 5GB nergens terug en vroeg ik me af of deze geactiveerd kon worden, zodat ik de laatste dagen van januari nog door kan komen!

Kunt u een schermafdruk plaatsten van dat smsje? Waar ook de datum van ontvangst bij staat? 

Die 5 GB was alleen in december geldig. Niet meer in januari. Dus ik denk dat het een foutje was, dat smsje.


 


Heb dit berichtje ook in december gehad, maar toen ben ik niet over mn bundel gegaan, dus heb ik die 5gb niet nodig gehad. Deze maand echter wel, omdat ik dacht nog 5gb extra te krijgen ben ik ook minder zuinig geweest met mijn laatste mb’s van mn eigen abonnement. Hoop dat hier een oplossing voor komt.


Hi @Noortje1999 en welkom op het forum! 

Gek dat de 5GB bundel nog genoemd wordt in de SMS berichten inderdaad. 😕 Het 5 GB kadootje was inderdaad geldig t/m 31 december, dus die is nu niet meer actief. 

Zou je je forumprofiel zo volledig mogelijk aan willen vullen? Met name met het 06-nummer waar het om gaat. Als je hier een seintje geeft wanneer je dit gedaan hebt ga ik kijken of de bundel toch niet langer actief heeft gestaan en ga ik dit melden bij de afdeling die over de communicatie gaat.Â