Skip to main content

U hebt extra verbruikskosten buiten de bundel gemaakt. En toch 6000 MB tegoed. Rara

Hallo @kaolam ,

Mogelijk heb je gebeld met een 0900, 0906 of 1888-telefoonnummer. Of je hebt gebeld naar een land buiten de EU. 


Ik woon in Thailand en ga ieder jaar naar NL. Nu moet ik in NL overal een vaccinatie QR code tonen, begrijp ik. Ik heb nooit internet via telefoon gehad. Dus ik ging eens op MIjnKPN kijken hoe dat moet. Toen zag ik dat ik 6000 Mb tegoed had en nog nooit iets had verbruikt. Wow, Mooi toch. Ik heb op mijn mobieltje uitgedokterd hoe dat moet. (Nederlandse mobiel met Nederlands nummer. Het lukte zowaar en ik heb heel even internet aangehad. Toen kreeg ik de melding dat ik “data had verbruikt buiten de bundel”. Kosten 5 euro, 2 Mb!

Met een data tegoed van 6000 MB (Vanwaar?). Dus vandaar mijn Rara...


Die bundel die je nog had is voor gebruik binnen Europa, voor buiten Europa heb je een speciale bundel nodig.


Ah, zo zit dat dus. Hartelijk dank voor je antwoord. De KPN zelf bereiken is net zo onmogelijk als de Banken, de KLM en de belastingdienst. Hebben anno 2022 nog geen e-mail...


Hallo @kaolam KPN kun je vanuit het buitenland bereiken via +31612001200 of via Facebook of via Twitter of via de chat-functie en dit forum, maar bij het forum moet je het langste op een antwoord wachten van KPN.

Succes.


Ik woon in Thailand en ga ieder jaar naar NL. Nu moet ik in NL overal een vaccinatie QR code tonen, begrijp ik. Ik heb nooit internet via telefoon gehad. Dus ik ging eens op MIjnKPN kijken hoe dat moet. Toen zag ik dat ik 6000 Mb tegoed had en nog nooit iets had verbruikt. Wow, Mooi toch. Ik heb op mijn mobieltje uitgedokterd hoe dat moet. (Nederlandse mobiel met Nederlands nummer. Het lukte zowaar en ik heb heel even internet aangehad. Toen kreeg ik de melding dat ik “data had verbruikt buiten de bundel”. Kosten 5 euro, 2 Mb!

Met een data tegoed van 6000 MB (Vanwaar?). Dus vandaar mijn Rara...

Die bundel die je nog had is voor gebruik binnen Europa, voor buiten Europa heb je een speciale bundel nodig.

Hallo @kaolam KPN kun je vanuit het buitenland bereiken via +31612001200 of via Facebook of via Twitter of via de chat-functie en dit forum, maar bij het forum moet je het langste op een antwoord wachten van KPN.

Succes.

:point_up_tone2: