Skip to main content

Ook ik heb al tijden problemen met mijn 4g internet. De WiFi werkt uitstekend maar zodra ik buiten ben heb ik geen internet. Ik hen net gebeld maar krijg dan een sms je met hulp maar dat lost niets op.


Admin: eigen topic voor je bericht aangemaakt

Goedemiddag @T.M.P.! Ik heb een eigen topic voor je bericht aangemaakt.

Als er nog geen melding geregistreerd is via onze klantenservice, dan is dat de eerste stap om te doen:
 

Er spelen al geruime tijd bereikbaarheidsproblemen met een deel van de iPhone 11 toestellen


Ervaar je deze problemen ook en heb je dit nog niet gemeld, dan geldt het onderstaande voor jou:

  • Check of de instelling VoLTE aan staat in het toestel. Onze toestelhulp laat zien hoe je dit kunt activeren.
    • Staat VoLTE aan? Neem contact op met onze klantenservice om een melding te registreren.
    • Staat VoLTE niet aan? Zet het aan en ervaar een aantal dagen hoe het dan gaat met de bereikbaarheidsproblemen.

Onze klantenservice is telefonisch bereikbaar via 0800 0402: van maandag t/m vrijdag bereikbaar tussen 8 en 18 uur en zaterdag tussen 8 en 17 uur.
Zon en feestdagen gesloten.

Je melding wordt in behandeling genomen door onze technische dienst.
Op het moment dat zij de bereikbaarheidsproblemen hebben vastgesteld in ons netwerk, kom je in aanmerking voor een passende oplossing. Er wordt, vanaf het moment dat er een ticket aangemaakt is, binnen drie weken contact met jou opgenomen.

Meer info lees je in het openingsbericht van onderstaand topic:
 

 

 


Goedemiddag,

Vorige week een nieuwe simkaart gekregen maar helaas nog steeds geen internet buiten de deur. Komende week maar weer contact opnemen met de klantenservice.