Skip to main content

Ik ben een abonnee van 3 maanden.  Ik wil een telefoon kopen, wat moet ik doen?

Hoi @Tekoser Celik 
Telefoons worden bij de KPN alleen in de winkel verkocht, die kun je dus niet online bestellen.
Daarom raad ik je aan om een KPN of andere winkel te bezoeken.
Wel zijn er webwinkels die telefoons verkopen, dus je kunt ook even op het internet gaan kijken.


Je kunt op de site van KPN kijken welke telefoon je graag zou willen hebben en deze dan in een winkel aanschaffen.

Je kunt ook naar een webwinkel waarbij sommige shops ook fysieke winkels hebben. De MediaMarkt bijvoorbeeld of Coolblue hebben ook telefoons in de winkel liggen. Daar kunt u vaak ook zelf kijken of een toestel (eerste indruk) bevalt.

Online zijn veel sites te vinden waar toestellen worden getest.

Wat wilt u voor een telefoon uitgeven?


Zo ver ik weet worden er om veiligheidsredenen nog steeds helemaal geen telefoons op voorraad gehouden in de retail winkels van KPN. Wel zou je je abonnement na drie maanden om kunnen zetten van een abonnement zonder toestel naar 1 met een toestel en de bijbetaling op 100%. Dan schaf je hem alsnog in een keer aan maar komt hij per post.


Goedemiddag @Tekoser Celik, als je op dit moment een sim only abonnement hebt, kun je daar binnen de looptijd een telefoon bij nemen. Mits het contract langer dan 3 manden loopt. 
Dit kun je niet zelf regelen maar dienst via de klantenservice te gebeuren of via de KPN winkel

In de KPN winkels kun je een los toestel kopen. Onze winkels hebben i.v.m. veiligheidsredenen geen toestellen meer op voorraad. Het toestel zal dan opgestuurd worden.