Skip to main content

Ik heb verlengd per 220621 en In mijn contract staat 5 gig Hussel. maar ik heb maar  maar 4 gig en heb nu 100% verbruikt, hoe zit dat? 

Is het oude abonnement afgelopen en het nieuwe al ingegaan? Dat je verlengt wil niet zeggen dat het meteen in gaat. Eerst moet het oude abonnement afgelopen zijn.


Ja het oude was 1200 mb. En de nieuwe met Hussel 5. Maar ik maar 4 gig. Dat is inmiddels dus 100% verbruikt dus ik mis nog 1 gig


Hey @Erikopditadres, welkom op het Forum van KPN! 

Wat vreemd dat je 4GB hebt ontvangen terwijl je een contract hebt afgesloten voor 5GB per maand. Goed dat je aan de bel trekt!

Voor het snelste contact kun je het beste telefonisch contact met ons hierover opnemen via 0800 0402 (gratis). Bereikbaarheid: maandag t/m vrijdag van 08.00 tot 20.00 uur. Zaterdag van 08.00 tot 17.00 uur. Zon- en feestdagen gesloten.

Wil je liever via deze weg geholpen worden? Dan kan dat natuurlijk ook. Zou je in dat geval jouw forumprofiel willen invullen met de volgende gegevens: je postcode en huisnummer, het betreffende 06-nummer, de naam + geboortedatum van de contracthouder en de laatste 3 cijfers van je IBAN?

Geef je hier en seintje zodra je jouw profiel hebt ingevuld?