Skip to main content
Antwoord

Ik heb een e-sim aangevraagd, is het mogelijk om toch een fysieke simkaart te gebruiken?

• September 21, 2023
  • 1 reactie
  • 28 keer bekeken

Ik heb een aanvraag gedaan (als nieuwe klant) voor een e-sim maar wil eigenlijk toch een normale simkaart. Kan ik dit nog terugdraaien?

Beste antwoord door Jeroen van KPN

Hallo @Nancy79, na de activatie van jouw e-sim en als het abonnement actief is, kun je een fysieke e-sim aanvragen. Je kunt ook even bellen met 0800-0402 om te kijken of de bestelling nog geannuleerd kan worden. Mocht dat het geval zijn, dan kun je na het annuleren een nieuwe bestelling plaatsen met een reguliere simkaart. 

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

1 reactie

Jeroen van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+22
  • Moderator
  • Antwoord
  • September 26, 2023

Hallo @Nancy79, na de activatie van jouw e-sim en als het abonnement actief is, kun je een fysieke e-sim aanvragen. Je kunt ook even bellen met 0800-0402 om te kijken of de bestelling nog geannuleerd kan worden. Mocht dat het geval zijn, dan kun je na het annuleren een nieuwe bestelling plaatsen met een reguliere simkaart.Â