Skip to main content

ik kan geen klantenservice nr vinden. Kan dat kloppen? Is dit de enige mogelijkheid om jullie te bereiken?

John

Zo gek dat mensen het telefoonummer van de klantenservice niet kunnen vinden.

Zoek in Google naar klantenservice kpn…

...en dan zijn het nog twee klikjes om bij het nummer 0800-0402 uit te komen.


Hoi @wjb ,

Deze vraag komt dagelijks meerdere keren voor op het forum.

Via google kun je het nummer inderdaad redelijk snel vinden. Maar als je rechtstreeks naar de website kpn.com gaat, dan duurt het minimaal vier klikken voordat je letterlijk het telefoonnummer van KPN ergens achter tevoorschijn ziet komen. En dan moet je wel de juiste vier klikken gedaan hebben. Ik kan mij heel goed voorstellen dat niet iedereen de weg weet in het KPN-website-doolhof.

KPN geeft zelf ook toe dat ze liever hebben dat de klanten zelf op de website op zoek gaan naar een antwoord. Als reden wordt gegeven: 

Klantenservice KPN

Het is momenteel erg druk bij onze klantenservice, daardoor is de wachttijd erg lang. We kunnen je online waarschijnlijk sneller helpen. Kijk daarom eerst of je op de site of in MijnKPN je antwoord kunt vinden, dat scheelt veel tijd!

De werkelijke reden is uiteraard dat KPN wil bezuinigen op de personeelskosten.

 

KPN schrijft : 

Direct een antwoord vinden, je hoeft nergens op te wachten.

94% vindt het antwoord online.

 


ah, ik heb gezocht op email adres. Maar toch vind ik het gek dat ik een ander bedrijf moet vragen wat de telefoon nr is van KPN. Want KPN maakt het moelijk te vinden op hun eigen site. En uiteraard, kan ik geen antwoord vinden op mijn vraag op hun website. En ook heb ik totaal geen behoefte om op een forum te chatten met de hele wereld. 


@john8764565465446 

Misschien wil je niet met de hele wereld chatten, maar dat hoeft ook niet. 

Bij te grote drukte op 0800-0402 heb je met de KPN-chat een alternatief.  

De chat bereik je via :

https://www.kpn.com/service.htm
 

Kies een onderwerp.

Tik dan op  : Ik heb een andere vraag 

(en dan helemaal naar beneden scrollen)Â