Skip to main content

Zelfde probleem doet zich weer voor. IPhone 13mini starlight 256 besteld. Niet op voorraad, terwijl Coolblue bv hem wel heeft. Wat is hier concreet aan de hand?

 

Admin: nieuw topic voor je vraag aangemaakt

Zelfde probleem doet zich weer voor. IPhone 13mini starlight 256 besteld. Niet op voorraad, terwijl Coolblue bv hem wel heeft. Wat is hier concreet aan de hand?

Dan bestel je het toestel toch bij Coolblue?

 


Ik heb het gekoppeld aan een abonnement en KPN was met het toestel de voordeligste. Dat dan weer wel. 


@RoelLB 

Wat hier concreet aan de hand is, is dat KPN nu door de voorraad heen is. Wellicht zijn de laatste exemplaren wel verkocht vlak voordat jij de bestelling doordrukte? 
 

Je ontvangt vanzelf bericht van KPN op het moment dat de voorraad weer aangevuld is. 


Hi @RoelLB,

Dat het toestel dat je bestelt hebt niet meer voorradig is, dat is wel erg jammer natuurlijk 🙁

Het type toestel waar jij voor gekozen hebt, wordt naar verwachting weer geleverd halverwege juni, maar dit iets niet iets wat ik met zekerheid kan zeggen, omdat we daarvan volledig afhankelijk zijn vanuit Apple. Ik had je graag meer duidelijkheid gegeven maar kan het niet mooier maken dan het is!