Skip to main content

,Vanaf vrijdag 6-5  ga ik 9 dagen op vakantie dus hij kan dan niet afgeleverd worden. Hoe regel ik dat?

Hallo @MarinaD09 ,

Het hangt er een beetje vanaf of je een nieuwe klant bij KPN bent óf dat je je abonnement hebt verlengd met een nieuw toestel. In het eerste geval: als je niet thuis bent op het moment van aflevering laat de koerier een kaartje achter en kun je een nieuwe afspraak maken. In het tweede geval wordt er een nieuwe poging gedaan en als je dan niet thuis bent gaat het pakket naar een afhaalpunt.

Daarnaast is de kans ook aanwezig dat de levering van dit toestel nog even op zich laat wachten, misschien bij je dan zelfs alweer thuis?  


Hi Marina, welkom hier. 

Hallo @MarinaD09 ,

Het hangt er een beetje vanaf of je een nieuwe klant bij KPN bent óf dat je je abonnement hebt verlengd met een nieuw toestel. In het eerste geval: als je niet thuis bent op het moment van aflevering laat de koerier een kaartje achter en kun je een nieuwe afspraak maken. In het tweede geval wordt er een nieuwe poging gedaan en als je dan niet thuis bent gaat het pakket naar een afhaalpunt.

Daarnaast is de kans ook aanwezig dat de levering van dit toestel nog even op zich laat wachten, misschien bij je dan zelfs alweer thuis?  

Noordzee legt dit goed uit. Is de datum van de levering al bekend bij jou? 


Goede dag, dank voor de uitleg. Ik ben al heel lang klant en ik verleng het abonnement met een nieuw toestel. Wat ik ik zeer misleidend vind is dat wanneer ik door de bestel procedure loop ik op voorhand geen melding krijg dat het door mij gekozen toestel niet op voorraad is en ik wellicht interesse zou hebben in een andere kleur of wellucht ander toestel omdat ik vrijdag as. `met vakantie ga en ik er op reken, en wat er ook wordt aangegeven het door mij gekozen toestel als ik voor 9.00 bestel het de andere dag geleverd krijg. Dus heel vervelend en misleidend daarnaast betaal ik wel op vooruit en wordt dat geld niet terug gestort bij het niet op voorraad zijn.

Dus erg jammer, ik zeer misleidend.