Goedemorgen,
Ik ondervind sinds 2 weken erg slechte verbinding met mijn mobiele netwerk. De stappen die werden aangeboden, heb ik doorlopen, maar nog steeds blijft de verbinding erg slecht.
hopelijk kunnen jullie het oplossen.
mvg,
Paul
Goedemorgen,
Ik ondervind sinds 2 weken erg slechte verbinding met mijn mobiele netwerk. De stappen die werden aangeboden, heb ik doorlopen, maar nog steeds blijft de verbinding erg slecht.
hopelijk kunnen jullie het oplossen.
mvg,
Paul
Beste antwoord door Alexandra van KPN
Hi
Als je problemen ervaart met je bereik, gesprekken of mobiele data, kan je als eerst het volgende proberen:
Helpt dit niet, neem dan vooral contact op met onze telefonische klantenservice (0800 - 0402, gratis). Hier kan je een melding aan laten maken voor onze technische dienst. Als je belt om een melding aan te laten maken, geef dan zo veel mogelijk informatie over wat je ervaart, hoe lang al, waar precies en wat je wel en niet al geprobeerd hebt.
Zo kan de technische dienst het probleem sneller in kaart brengen. Vanuit de technische dienst wordt je dan ook op hoogte gehouden worden over je melding.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.