Skip to main content
Beantwoord

Ik heb een toestel van KPN binnen garantie die niet meer opstart

• May 12, 2025
  • 2 reacties
  • 24 keer bekeken

Goedenavond.

Ik heb een KPN toestel onder garantie 6 maanden oud en deze wil niet meer opstarten

Beste antwoord door Jeroen van KPN

Hoi ​@aadschaar 

Welkom op de community van KPN.

Vervelend dat het niet meer lukt om je toestel op te starten.
Ik adviseer je daarom ook, om met het toestel en aankoopbon/factuur langs een KPN Winkel bij jouw in de buurt langs te gaan.
Een medewerker kan dan samen met jouw kijken en beoordelen wat er aan de hand is, en eventueel het toestel binnen de garantietermijn ter reparatie opsturen.

Dus klik op de groene link, om te zien waar een KPN Winkel bij jouw in de buurt zich bevind, en ga daar dan vervolgens heen.

Mocht het nu niet mogelijk zijn om een KPN winkel te bezoeken ​@aadschaar kun je het toestel ook zelf aanmelden voor reparatie via de KPN Online reparatieportal 

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

2 reacties

Michel.uit.Arnhem
Superuser
Forum|alt.badge.img+15

Hoi ​@aadschaar 

Ik adviseer je daarom ook, om met het toestel en aankoopbon/factuur langs een KPN Winkel bij jouw in de buurt langs te gaan.
Een medewerker kan dan samen met jouw kijken en beoordelen wat er aan de hand is, en eventueel het toestel binnen de garantietermijn ter reparatie opsturen.

Dus klik op de groene link, om te zien waar een KPN Winkel bij jouw in de buurt zich bevind, en ga daar dan vervolgens heen.

Jeroen van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+22

Hoi ​@aadschaar 

Mocht het nu niet mogelijk zijn om een KPN winkel te bezoeken ​@aadschaar kun je het toestel ook zelf aanmelden voor reparatie via de KPN Online reparatieportal