Skip to main content

Een leuk cadeau van KPN! 

Trouwe klanten verdienen wel eens wat extra's. Jij dus ook! Daarom krijg ik vanaf nu elke maand 13 GB extra in mijn mobiele abonnement.

Ook mijn vrouw heeft een abonnement bij KPN en is ook een trouwe klant. Eerst van HI, toen naar Telfort. Sinds de overname van Telfort nu dus ook KPN. Er staan dus 2 KPN abonnees op ons adres. Mijn vrouw heeft geen melding van extra GB gekregen. Waarom niet?

Dan maar mijn MB's delen dacht ik toen. Maar ook dat lukt helaas niet. Wat gaar er nu precies fout??

Omdat het volgens mij gewoon een loterij is. Heel veel andere mensen hebben het ook (nog) niet gekregen. KPN is al zowat een jaar bezig met het uitdelen van mb's. Wie wanneer wat krijgt, daar is geen peil op te trekken.


Hoi @W Visser, welkom bij ons op het forum. Bij een aantal oudere KPN abonnementen is inderdaad data toegevoegd, jouw abonnemeKPN zien) nt is daar dus eentje van. Wat voor abonnement heeft jouw vrouw precies? Als in haar MijnKPN een abonnement staat begint met TFT is het een abonnement wat nog onder de voorwaarden van Telfort valt. Daarbij kunnen geen MB’s gedeeld worden (zoals beschreven wordt in dit topic uit januari 2020, toen Telfort mobiel KPN werd), oud Telfort abonnementen kunnen ongebruikte MB's meenemen van de vorige maand. Dat kan jij met jouw abonnement niet. Als jouw vrouw kan verlengen (dat kan je ook in MijnKPN zien) kan ze kiezen om naar een Hussel abonnement over te stappen. Daarmee wordt het delen van de MB's ook mogelijk, maar het meenemen van de ongebruikte MB's vervalt dan. Dat is een keuze die ze zelf kan maken.