Skip to main content

Ik heb een simkaart ontvangen ivm nummer behoud 

Pakketje netjes gekregen maar geen activatie code niet via email of sms

Heb al geruime tijd een account bij jullie.

Hoe kan ik contact leggen en dezs code ontvangen?

*Admin: eigen topic voor je vraag aangemaakt

Goedemorgen @Jess78, welkom en bedankt voor jouw bericht! 

De activatiecode kan ook terug te vinden zijn in jouw persoonlijke bestelomgeving :point_left_tone4:. Je kunt inloggen met jouw bestelnummer en postcode en huisnummer.
Mocht je de code daar niet in terug kunnen vinden, dan raad ik je aan om contact op te nemen met onze klantenservice:

  • Telefonisch via 0800 0402: van maandag t/m vrijdag bereikbaar tussen 8 en 20 uur en zaterdag tussen 8 en 17 uur. Zon en feestdagen gesloten. Voor storingen en technische problemen zijn wij altijd 24/7 bereikbaar.
  • Dezelfde openingstijden gelden ook voor onze chat. Je kunt via onze contactpagina een chat opstarten door te klikken op ‘Administratie’ en vervolgens op “Ik heb een andere vraag en wil graag contact hebben'. Je kunt dan een chat starten door op ‘Naar chat’ te klikken.
  • Of via ons: vul jij jouw profiel aan met het klantnummer, postcode en huisnummer, geboortedatum van de contractant en de laatste 3 cijfers van het rekeningnummer wat bij ons bekend is?
    In het vakje ‘Persoonlijke opmerkingen’ kun je extra informatie kwijt. Geef je hier een seintje als je het profiel aangevuld hebt? Dan weet ik dat ik voor je aan de slag kan!

Hoi hoi inmiddels gebeld en top geholpen. 👍


Yay! :grinning:

Ik markeer mijn antwoord als beste antwoord, zodat meelezers die hier ook tegenaan lopen, weten wat ze kunnen doen!Â