Skip to main content

Vandaag kreeg ik een sms dat ik 100% van mijn internettegoed had verbruikt. Ik heb een nieuwe bundel aangezet door 3GB AAN te sms’en naar 1266. 

sindsdien geen bereik meer. Kan nog wel bellen maar verder niks. Iemand de oplossing?

Ojee @Karin199011, niet zo handig dit 🙁

Heb je een sms ter bevestiging ontvangen, dat de bundel ook echt toegekend is? Zo ja, dan zou je er uiteraard zonder problemen gebruik van moeten kunnen maken. 

We kijken graag even met je mee, zou je daarvoor je gegevens in willen vullen in je profiel en hier een seintje geven als je dat hebt gedaan? Je mag het naast je persoons- en adresgegevens ook het mobiele nummer waar het om gaat noteren, dit kan in het opmerkingenveld onderaan!


Ja dat heb ik gekregen!

ook in mijnkpn staat dat dit goed is gegaan..


Okido, zou je dan je toestel eens uit willen zetten en daarna weer op willen starten @Karin199011?

Als dat ook niet helpt, moet er toch even iemand van KPN met je mee kijken. Hiervoor kan je gratis bellen naar 0800 0402 (voor dit soort storingen 24 uur per dag bereikbaar). Of je kunt je gegevens in vullen in je profiel en hier een seintje geven als je dat hebt gedaan. Je mag het naast je persoons- en adresgegevens ook het mobiele nummer waar het om gaat noteren, dit kan in het opmerkingenveld onderaan. Als we je via het forum verder gaan helpen, kan het wel telkens een poosje duren voordat je een reactie krijgt, en wij zijn in de nacht niet aanwezig. Bellen is dus wellicht de beste/snelste manier om dit opgelost te krijgen!


Ik heb geen reactie meer van je ontvangen en hoop dat dit inhoudt dat het gelukt is! Als je toch nog vragen hebt, trek dan vooral weer aan de bel  🙂