Skip to main content

Ik had vandaag rond 17:00 iemand van kpn gesproken aan de telefoon en die ging mij helpen zodat ik me oude nummer kon behouden aangezien ik een abbenoment heb. Hij had mijn nummerbehoud gedaan alleen hij zei dat de bereik weg zou gaan nadat het is gelukt om me nummer te behouden. Voordat de verbinding werd verbroken vroeg ik nog welke simkaart moet ik in mijn telefoon stoppen en voordat hij iets kon zeggen was de verbinding verbroken. En nu heb ik geen bereik en kan niemand mij bereiken via bellen. Wat moet ik doen?

Hallo @Celestiena2 

 

Als er al een KPN simkaart in je telefoon zit, dan zou ik je telefoon eerst herstarten en kijken of het dan werkt.

Anders je telefoon uitzetten, de simkaart omwisselen met de KPN simkaart en je telefoon weer aanzetten.


 


Heb ik gedaan maar dan werkt het nog steeds niet. En ze hebben ervoor gezorgd dat ik me oude nummer gewoon kan behouden. Kan het zijn dat ze nog een simkaart van kpn moeten sturen zodat ik het dan kan activeren. Want ik kan mijn nummer niet activeren met de andere simkaarten die in heb gekregen.


Waarom heb je meerdere simkaarten gekregen?

Ik zou ook niet weten of je nu weer een nieuwe nodig hebt.

Je zou weer kunnen bellen met een ander toestel naar het gratis 0800-0402 klantenservice nummer of naar een KPN winkel kunnen gaan.

In een KPN winkel krijg je dan gelijk een nieuwe simkaart die het meteen moet doen, dat kan je dan gelijk testen als je nog in de winkel bent.


Hi @Celestiena2, wat zuur zeg dat je nu helemaal geen bereik meer hebt 🙁

Je hebt al wel een KPN simkaart? Of heb je alleen nog maar simkaarten van andere providers?

Heb je het advies van @GeSp inmiddels opgevolgd en met ons gebeld of een KPN winkel bezocht? Als dat nog niet is gelukt, wil ik ook wel graag even met je meekijken. 

Zou je daarvoor je gegevens in willen vullen in je profiel en hier een seintje geven als je dat hebt gedaan? Je mag het naast je persoons- en adresgegevens ook het mobiele nummer waar het om gaat én je KPN simkaartnummers noteren, dit kan in het opmerkingenveld onderaan.


Hoi @Maja_, ik had een Lyca simkaart met me eigen nummer maar ik had abonnement aangevraagd aan kpn met nummerbehoud. Gister ging een van jullie collega's mij helpen maar je moet toch een Sim krijgen die je moet activeren zodat je abonnement gaat werken . Maar die man zei dat ik een Sim in mijn telefoon moest zetten “die ik al opgestuurd heb gekregen" waardoor ik me nummer zou behouden en ik die dan kon activeren. Maar voordat hij kon zeggen welke Sim ik moest gebruiken was de verbinding verbroken. 
dus ik ging gwn de simkaarten van kpn proberen die ik al eerder opgestuurd heb gekregen. Maar geen 1 heeft gewerkt.


Heb je de optie om lang een KPN winkel te gaan? Dat lijkt me de kortste slag mocht het nodig zijn als er een nieuwe simkaart nodig is. Anders kun je het beste even bellen met 0800-0402, dan lopen mijn collega's dat meteen voor je na.