Skip to main content

Ik heb vandaag iphone 13 pro ontvangen

Op de website zin informatoe dat klanten verlangen het contract krijgen een cadeau Google nest

Ik heb er niet gekrijgen

Waroom?

Hallo @Pabich 

Je moet jezelf daarvoor apart aanmelden. Klik op de website op de (i) voor meer info.

Bestel jij tussen 6 september en 3 oktober 2021 een 1- of 2-jarig KPN Mobiel Unlimited abonnement? Dan ontvang je een Google Nest Hub (2e generatie) t.w.v. € 99,99 cadeau! Claim jouw Google Nest Hub via deze pagina. <- klik op deze link

bron


Ik heb (nog) geen geldige overeenkomst ontvangen voor de bestelling van mijn nieuwe iphone 13 pro max. 

(iphone trouwens na een week nog niet ontvangen)

 

gr

Tim

 


Hi @Tbmio, dat klopt! Je ontvangt je overeenkomst als je toestel geleverd wordt. Daarna kan je het deelname formulier invullen :slight_smile:


Goedemorgen KPN

Nu ik mijn nieuwe telefoon en contract eindelijk heb ontvangen, heb ik het formulier opnieuw ingevuld en het nieuwe contract toegevoegd.

(om opnieuw met de actie mee te doen)

Helaas kan ik nu weer geen google nest ontvangen, ik ontving namelijk vanochtend de volgende mail:

  • Het actieproduct is niet aangekocht binnen de actieperiode.

Toch heb ik het product aangekocht in de actieperiode, maar pas 5 weken later ontvangen met het contract. Ik vind dit heel erg jammer, omdat dit één van de redenen is geweest om weer voor kpn te kiezen.

Daarnaast ben ik al jaren klant en vind ik het vrij oneerlijk dat als ik moet wachten op mijn product ik geen actieproduct meer mag ontvangen. 
ik hoop dat jullie hier een passende oplossing voor hebben. 
met vriendelijke groet, 

Tim


Vul je profiel aan met relevante gegevens zodat een KPN medewerker binnen enkele dagen inhoudelijk kan reageren op je vraag.

https://forum.kpn.com/settings/profile


Hmm, dit is niet zo handig @Tbmio, ik vraag even bij de beheerder van de actie na hoe we dit het best op kunnen lossen. Ik denk dat het volstaat om op de mail te reageren met als bijlage je bestelbevestiging waarop je besteldatum wél te zien is, dus dat kan je alvast proberen. Mocht ik een ander geluid horen, dan meld ik me hier weer met de juiste insructies!


Hi @Pabich, hier nog even de bevestiging dat het inderdaad helemaal goed gaat komen, als je de bestelbevestiging naar ze terugmailt :relaxed:


Hi @Maja_ , ik denk dat je @Tbmio bedoelt?
Daarom voor de zekerheid hier nog even de juiste 'tag’ :wink:


Och, oeps :sweat_smile:  Het was al laat @RBxx, ik bedoelde inderdaad @Tbmio!


Inmiddels een mailtje gestuurd met een knipje van tijd en datum van bestelling. Hopen dat dat geaccepteerd wordt.

Ik kan namelijk geen officieel document van KPN vinden waar de datum van de bestelling staat. Terwijl ik het toch echt de iPhone gedurende de actieperiode gekocht hebt,

gr

Tim


Hmm, ik hoop met je mee! Mocht dat niet het geval zijn, trek je hier dan weer even aan de bel? Dan zoek ik het verder uit!