Skip to main content

Ik heb een buitenland voordeelbundel 2000 aangeschaft, maar heb telkens geen internet; zat eerst in Australie, nu in Bali

Ik weet ook niet waar ik deze bundel kan vinden en of deze Ć¼berhaupt aan staat.

Ik zie in mijn account wel dat er wat (124 van de 2000MB) is verbruikt; dus ga er vanuit dat het heeft gewerkt; maar nu heb ik telkens geen internet meer. heb ook nog maar 7 dagen tegoed, dus lijkt een beetje weggegooid geld :(

Ā 

MB/min/sms
124/2000
Super Voordeellanden buiten de EU 2000
verbruikt
Ā 
7dagen resterend
1876tegoed

Hallo @Mackarosa, welkom.Ā 

Ik begrijp dat je al wel verbinding hebt weten te maken in AustraliĆ« en Bali maar dat dat nu niet meer lukt? Ik heb het voor je opgezocht maar voor AustraliĆ« en IndonesiĆ« heb je verschillende bundels nodig. Op de webpagina over internetten smsā€™en en bellen in het buitenland kan je meer informatie vinden over welke bundels je waar kan gebruiken en hoe deze te activeren.Ā 


Dank voor je reactie Hanna,

Ik vind het wel erg onduidelijk; bij Bali zie ik nu staan: Sms VOORDEEL DATA 2000 AAN naar 1266

Bij AustraliĆ«: Sms SUPER VOORDEEL 2000 AAN naar 1266. Dat verschil zit dus in de ā€˜SUPERā€™.

Hoe zit het met Maleisiƫ? Is dat dan wel weer de goede bundel?

Helaas zijn mijn dagen volgende week al op. Ik vind het eerlijk gezegd enigszins misleidend:(

Met vriendelijke groet, Mac


Hallo @Mackarosa,Ā 

MaleisiĆ« valt onder de SUPER VOORDEEL landen. Ik ben het met je eens dat het een wel erg subtiel verschil is. Ik ga de feedback in ieder geval meenemen!Ā 


Dank voor je reply Hanna en fijn wanneer je dit in je feedback meeneemt1

Hartelijke groet, Mac

Ā