Skip to main content

@Rutger_  Ik heb ervaar dezelfde issue, kan je kijken of bij mijn nummer dit ook nog geactiveerd moet worden. Ik ging langs bij de winkel en zei wisten het niet op te lossen. Ik heb een nieuwe simkaart gekregen en ook getest op meerdere type telefoons in de winkel met als resultaat dat het niet werkt en ligt niet aan de apparatuur of simkaart.

 

Admin: Eigen topic aangemaakt voor je vraag, afgesplitst van dit topic

@Rutger_  Ik heb ervaar dezelfde issue, kan je kijken of bij mijn nummer dit ook nog geactiveerd moet worden. Ik ging langs bij de winkel en zei wisten het niet op te lossen. Ik heb een nieuwe simkaart gekregen en ook getest op meerdere type telefoons in de winkel met als resultaat dat het niet werkt en ligt niet aan de apparatuur of simkaart.

 

Admin: Reactie samengevoegd met bestaand topic. 


Hoi @cisidora, welkom hier. 

Geen IPV6 dus. Je hebt alle tips uit het topic geprobeerd? Zonder succes? 


@Bart_Z Klopt zoals aangegeven in de eerste thread, is alles geprobeerd en zelfs aangetoond dat mijn tweede en nieuwe abbonement wel ipv6 heeft maar oudere abbonement met nieuwe sim niet


Wat is er erg aan dat u geen ipv6 heeft? Doen bepaalde websites het dan niet ofzo?


@cisidora 

Waarschijnlijk heb je dit al gecontroleerd, maar welke apn gebruik je? Voor IPv6 heb je apn internet nodig.


Hi @Neville,

Jazeker, apn is internet, zoals al gezegd, bij de ene nummer/abbonement werkt het wel en bij de andere abbonement (ouder voor ipv6) werkt her niet, zelfde device en op andere devices geprobeerd in de KPN winkel.


Hey @cisidora 

Ik denk dat kpn in haar systemen moeten controleren waarom je nummer geen IPv6 krijgt voor apn internet en dit goed zetten. Want het lijkt erop dat daar het probleem zit.


Kun je het nummer aan jouw profiel toevoegen waarom het gaat? Hoor ik van je als je dat hebt gedaan. Dan het voor je nakijken en indien nodig verdere actie uitzetten. 


@Bart_Z ik heb het mobiele nummer toegevoegd.


Ik heb intern navraag gedaan hoe dit precies zit. Ik kan het zelf niet inzien helaas. 

Als ik reactie heb hoor je weer van mij. 


@Bart_Z Ik zie dat ik vandaag opeens ipv6 binnen krijgt. Thanks voor het regelen!

 


Ik zie het inderdaad. Graag gedaan.