Skip to main content

Ik heb mijn rekening gisteren betaald maar kan nog steeds niet bellen. Heb de telefoon al aan en uitgezet en nog niets heb ook gekeken of vliegtuigmodus aan staat stat uit waneer word ik weer aangesloten 


Admin: afgesplitst en een eigen topic voor je bericht aangemaakt

Hallo @Posthumus 

 

Dat ligt er aan hoe je betaald hebt, zie ook deze pagina: https://www.kpn.com/service/administratie/facturen/ik-betaal-nu.htm waar je de informatie hieronder kan vinden.
 

Betalen na blokkade

Hoe werkt het?

Als je geblokkeerd bent, kan je door je openstaande factuur te betalen weer gebruik maken van je KPN diensten. Vul je gegevens in en betaal via iDEAL. Met de MijnKPN app of in MijnKPN kun je zien of de betaling verwerkt is.

Belangrijk om te weten
  • Je kunt je betaling niet meer uitstellen
  • Je moet heraansluitkosten betalen. Dit is voor mobiel €33,88 en voor TV, Internet & Vast bellen €25
  • Hieronder zie je hoe lang het duurt voordat je je kpn diensten weer kunt gebruiken. Dit is afhankelijk van de manier en het moment waarop je betaalt.

    Let op: als je via sms, e-mail, of de Mijnkpn App betaalt, ben je het snelst weer aangesloten.

    Heraansluiting  
    Sms of e-mail met iDEAL link Tussen 07.00 en 22.00 betaald, na 2 uur weer aangesloten.
      Tussen 22.00 en 07.00 betaald, na 09.00 weer aangesloten.
    Sms of e-mail met code Tussen 07.00 en 22.00 betaald, na 2 uur weer aangesloten.
      Tussen 22.00 en 07.00 betaald, na 09.00 weer aangesloten.
    MijnKPN app Tussen 07.00 en 22.00 betaald, na 2 uur weer aangesloten.
      Tussen 22.00 en 07.00 betaald, na 09.00 weer aangesloten.
    Betaalmail Tussen 07.00 en 22.00 betaald, na 2 uur weer aangesloten.
      Tussen 22.00 en 07.00 betaald, na 09.00 weer aangesloten.
    Eigen bank app (ING) Ma t/m vrijdag betaald: Eerst volgende werkdag na 09.00 weer aangesloten.
      Weekend betaald: maandag na 09.00 weer aangesloten.
    Eigen bank app (andere banken) + 2 dagen, Betaling op maandag t/m donderdag is 2 werkdagen later aangesloten.
      + 2 dagen, Betaling op vrijdag & het weekend is aangesloten op dinsdag, na 09.00 's morgens.
 

Als je al aangesloten had moeten zijn dan kan je het beste bellen met de klantenservice op 1200 dat nummer moet ook werken als je afgesloten bent.

Mocht dat niet lukken dan bellen naar 0800-0402 en vragen naar de afdeling Collections, dat nummer is gratis dus je kan dat ook via iemand anders zijn mobiel bellen zonder dat diegene dan kosten krijgt.


Ik heb om 20.00 gisteren betaald maar kan nog niet bellen


Hoi @Posthumus, welkom op ons forum!
Soms gaat er helaas even iets langer overheen als er ergens wat vertraging oploopt. Werkt alles inmiddels al weer?