Skip to main content

Hallo.

 

Steeds als ik in duitsland ben heb ik geen wifi...ben pas klant bij jullie bij vorige provider nooit gehad .

Hoe zorg ik ervoor dat ik dat wrl heb??

Heb onbeper bellen /sms-en

Gr yvoone

Hallo @Yvonneheimans ,

Ik vermoed dat je geen mobiel internet hebt in Duitsland. 
 

Kan je eens kijken wat er bij de instellingen bij APN staat ingevuld? Dat mag op ‘internet’ staan. Daarnaast kan je eens proberen om handmatig een ander netwerk te kiezen en om je toestel eens uit en weer aan te zetten.


staat misschien het gebruik in buitenland op niet toegestaan in je telefoon cq internet instellingen in mijn KPN ?


Beste @Yvonneheimans, welkom! Wat jammer dat het niet werkt! Heb jij wel ‘roaming’ aangevinkt in het toestel? En staat de APN inderdaad op ‘internet'? Ook het handmatig kiezen van een ander netwerk en het uit- en aanzetten van je toestel, kan helpen. Mocht dit allemaal niet zo zijn, laat het gerust weten. Vul dan ook even je forumprofiel aan met je 06-nummer, adres en klantnummer. Mocht het zo zijn dat het roaming aan onze kant geblokkeerd staat, wil je dat ik de blokkade er dan af laten halen? Vul in dat geval ook je laatste 3 cijfers van het rekeningnummer in onder de ‘persoonlijke opmerkingen'.


Hallo @Yvonneheimans ,

Ik vermoed dat je geen mobiel internet hebt in Duitsland. 
 

Kan je eens kijken wat er bij de instellingen bij APN staat ingevuld? Dat mag op ‘internet’ staan. Daarnaast kan je eens proberen om handmatig een ander netwerk te kiezen en om je toestel eens uit en weer aan te zetten.

Beste @Yvonneheimans, w Heb jij wel ‘roaming’ aangevinkt in het toestel?  Ook het handmatig kiezen van een ander netwerk en het uit- en aanzetten van je toestel, kan helpen. 

@Yvonneheimans 

Is het probleem nu opgelost? 

 


Hallo.

 

Ik heb alles na gekeken roaming in staat aan ook automatische wifi.

Ik denk zelf dat bij kpn iets verkeerd is gegaan

Ga er binnen kort wel heen .

Eerst mijn operatie .

Dank jullue wel allemaal 


Succes met de operatie.