Skip to main content

Ik heb ineens een extreem hoog data verbruik 

Wifi 1.8 GB in 6 dagen. En waths app 1 GB in 6 dagen  hoe kan dat dacht dat dit vrij was

 

 

 

 

Hallo @Yewannes , details van het verbruik kun je terugvinden in je mobiel.

 


Hoi @Yewannes, welkom op ons forum!

Wifi is inderdaad onbeperkt maar je kunt in je toestel ook zien welke apps hoeveel data hebben verbruikt.
Heeft dit je vraag beantwoord?


Hoi @Yewannes, welkom op ons forum!

Wifi is inderdaad onbeperkt maar je kunt in je toestel ook zien welke apps hoeveel data hebben verbruikt.
Heeft dit je vraag beantwoord?

Helaas wifi  heeft sinds 1 december  3. .40 GB verbruikt dat is abnormaal hoog voor mij


Hoi @Yewannes, welkom op ons forum!

Wifi is inderdaad onbeperkt maar je kunt in je toestel ook zien welke apps hoeveel data hebben verbruikt.
Heeft dit je vraag beantwoord?

Helaas wifi  heeft sinds 1 december  3. .40 GB verbruikt dat is abnormaal hoog voor mij

En Whatsapp 1.14 GB. Dacht dat het gratis was maar ik verbruik normaal 1500 GB 

In de maand nu ineens meer dan 4000 Gb

 

 


Ah okay, dat kan inderdaad. Dataverbruik via wifi is gratis loop je ook ergens tegenaan?


Ik heb de backup uitgeschakeld van Whatsapp misschien helpt het


Ik heb de backup uitgeschakeld van Whatsapp misschien helpt het

Hallo @Yewannes binnen je mobiel zijn diverse instellingen voor back-up en synchronisatie mogelijk, stel deze dan zoveel mogelijk in op ‘alléén wifi’, dan bespaar je al een boel data. Verder kun je bij de mobiele data ook een vinkje zetten bij ‘data besparing inschakelen’.

Succes.

 


Ik heb de backup uitgeschakeld van Whatsapp misschien helpt het

Hallo @Yewannes binnen je mobiel zijn diverse instellingen voor back-up en synchronisatie mogelijk, stel deze dan zoveel mogelijk in op ‘alléén wifi’, dan bespaar je al een boel data. Verder kun je bij de mobiele data ook een vinkje zetten bij ‘data besparing inschakelen’.

Succes.

 

Dankje wel ook Thomas bedankt voor jullie hulp ga ik doen