Skip to main content
Beantwoord

Ik heb mijn abbonement opgezegd en krijg nog steeds rekeningen

  • January 21, 2021
  • 3 reacties
  • 103 keer bekeken

Hi KPN,

 

Ik heb mijn abbonement opgezegd en krijg nog steeds rekeningen, hoe kan dit?

Beste antwoord door Loes_

Hoi @Ste94

 

Jammer om te lezen dat je opgezegd hebt.

De opzegging en de facturatie kunnen elkaar nog wel eens kruisen. Je krijgt van ons nog een slotnota. Daarop krijg je de eventueel te veel betaalde kosten terug.

 

Heb je deze nog niet ontvangen? Dan wil ik je vragen deze even af te wachten :)

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

3 reacties

Loes_
Topper
Forum|alt.badge.img+6
  • Oud Moderator
  • Antwoord
  • January 28, 2021

Hoi @Ste94

 

Jammer om te lezen dat je opgezegd hebt.

De opzegging en de facturatie kunnen elkaar nog wel eens kruisen. Je krijgt van ons nog een slotnota. Daarop krijg je de eventueel te veel betaalde kosten terug.

 

Heb je deze nog niet ontvangen? Dan wil ik je vragen deze even af te wachten :)


Twee maanden geleden hebben mijn vrouw en ik opgezegd en ook deze maand weer rekeningen en afschrijving. Duurt die slotnota een eeuw?


Zie hier boven