Skip to main content
Antwoord

Ik heb mijn abonnement beëindigd en heb hier spijt van, kan deze weer geactiveerd worden?

• October 10, 2023
  • 6 reacties
  • 146 keer bekeken

Ik had mijn abonnement beëindigd en heb hier spijt van, kan deze weer geactiveerd worden? 

Beste antwoord door Bram van KPN

Hi @Kalas! Hoe lang geleden is het abonnement opgezegd? Wanneer een abonnement is opgezegd is kan deze niet opnieuw geactiveerd worden. Het is in dit geval beter een nieuwe aansluiting aan te vragen. Afhankelijk van wanneer het abonnement is opgezegd is het wel mogelijk het e-mailadres te behouden. Ook kunnen we het e-mailadres na het aanvragen van een nieuw abonnement weer samenvoegen met je nieuwe abonnement. 

Wanneer je hiervoor kiest wil ik je vragen je profiel in te vullen en hier te laten weten wanneer je dit gedaan hebt. Geef daarbij je klantnummer aan. En de laatste 4 cijfers van het rekeningnummer waarmee de factuur van KPN betaald werd. 

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

6 reacties

Forum|alt.badge.img+5
  • Slimmerik
  • October 10, 2023

Even bellen met 08000402 tussen 08.00 en 20.00 uur of een KPN-winkel bezoeken.

• Auteur
  • Topper
  • October 10, 2023

Probleem ik ben nu in Brazilië en ben telefonisch niet te bereiken, alleen via whatsapp of per e-mail , en via kpn hulplijn willen ze alleen maar telefonisch contact opnemen.

Forum|alt.badge.img+5
  • Slimmerik
  • October 10, 2023

Dan wordt het lastig. Misschien iemand in NL vragen om contact op te nemen?

• Auteur
  • Topper
  • October 10, 2023

Mooi is dat, een communicatie bedrijf dat niet via whatsapp of e-mail reageren.🤔

RBxx
Superuser
Forum|alt.badge.img+23
  • Superuser
  • October 10, 2023

Probleem ik ben nu in Brazilië en ben telefonisch niet te bereiken, alleen via whatsapp of per e-mail , en via kpn hulplijn willen ze alleen maar telefonisch contact opnemen.

Hoi @Kalas , je kan wel via Facebook of Twitter (sorry: X 😊) contact opnemen met KPN Webcare.

Bram van KPN
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+17
  • Oud Moderator
  • Antwoord
  • October 14, 2023

Hi @Kalas! Hoe lang geleden is het abonnement opgezegd? Wanneer een abonnement is opgezegd is kan deze niet opnieuw geactiveerd worden. Het is in dit geval beter een nieuwe aansluiting aan te vragen. Afhankelijk van wanneer het abonnement is opgezegd is het wel mogelijk het e-mailadres te behouden. Ook kunnen we het e-mailadres na het aanvragen van een nieuw abonnement weer samenvoegen met je nieuwe abonnement. 

Wanneer je hiervoor kiest wil ik je vragen je profiel in te vullen en hier te laten weten wanneer je dit gedaan hebt. Geef daarbij je klantnummer aan. En de laatste 4 cijfers van het rekeningnummer waarmee de factuur van KPN betaald werd.