Skip to main content

Ik had mijn abonnement beëindigd en heb hier spijt van, kan deze weer geactiveerd worden? 

Even bellen met 08000402 tussen 08.00 en 20.00 uur of een KPN-winkel bezoeken.


Probleem ik ben nu in Brazilië en ben telefonisch niet te bereiken, alleen via whatsapp of per e-mail , en via kpn hulplijn willen ze alleen maar telefonisch contact opnemen.


Dan wordt het lastig. Misschien iemand in NL vragen om contact op te nemen?


Mooi is dat, een communicatie bedrijf dat niet via whatsapp of e-mail reageren.🤔


Probleem ik ben nu in Brazilië en ben telefonisch niet te bereiken, alleen via whatsapp of per e-mail , en via kpn hulplijn willen ze alleen maar telefonisch contact opnemen.

 

Hoi @Kalas , je kan wel via Facebook of Twitter (sorry: X 😊) contact opnemen met KPN Webcare.


Hi @Kalas! Hoe lang geleden is het abonnement opgezegd? Wanneer een abonnement is opgezegd is kan deze niet opnieuw geactiveerd worden. Het is in dit geval beter een nieuwe aansluiting aan te vragen. Afhankelijk van wanneer het abonnement is opgezegd is het wel mogelijk het e-mailadres te behouden. Ook kunnen we het e-mailadres na het aanvragen van een nieuw abonnement weer samenvoegen met je nieuwe abonnement. 

Wanneer je hiervoor kiest wil ik je vragen je profiel in te vullen en hier te laten weten wanneer je dit gedaan hebt. Geef daarbij je klantnummer aan. En de laatste 4 cijfers van het rekeningnummer waarmee de factuur van KPN betaald werd.