Skip to main content

Hi!

Ik heb maandag mijn toestel afgekocht en dit kan max 5 dagen duren voor dat is doorgevoerd, je krijgt hier verder geen bericht meer over maar kan ik dit ergens zelf in de gaten houden? Ik heb namelijk hooog nodig nieuwe telefoon nodig dus hoe eerder hoe beter.. Ik zou graag het personeel niet elke x lastig vallen en gewoon zelf ergens af en toe checken of het al is doorgevoerd..

Ik hoor graag of iemand wat weet! 

Hallo @Lot_Saar hoe lang loopt jouw abonnement nog?

Je hebt je toestel afgekocht om daarna het ‘gecreëerde’ Sim Only abonnement open te breken voor een nieuw abonnement met toestel? Helaas is deze weg door KPN op 12 mei 2021 afgesloten.

Voorheen was het inderdaad mogelijk om jouw toestel af te lossen en daarna tussentijds te verlengen naar een abonnement met handset. Sinds 12 mei is het niet meer mogelijk om tussentijds af te lossen met de intentie om te verlengen met toestel. Alleen als je vanaf de start van jouw contract een Sim Only abonnement hebt gehad, kan je binnen contract jouw abonnement verlengen inclusief toestel.

bron: 

 


@RBxx aah, dat is zuur! Maar bijvoegen toestel en later verlengen is ook niet mogelijk? Mn verlenging kan inprincipe vanaf 10 september.. Ging heen om een los toestel te halen.. De topper wilde me helpen omdat door toestel bijvoegen je wel gewoon korting op je toestel krijgt.. Kon hem inprincipe wel gewoon meteen betalen dus het gaat meer om de combinatie.. Maar ook bijvoegen toestel gaat dus niet na afkoop? 

 

 

 


Hoi @Lot_Saar Ik kan niet uit naam van KPN spreken, maar je kan geen nieuw toestel aan een lopend abonnement toevoegen. In dit geval even de adem inhouden en hopen dat het toestel het nog een dag of tien uithoudt?Â