Skip to main content

Ik ben nu net 2 weken in het buitenland en heb de heletijd supergoeie 4g gehad. Hij geeft nu nog wel aan dat ik 4g heb maar het doet het niet meer. Ik had ergens anders gelezen dat het iets was met beperkte roaming in je abonnement wat uit moest worden gezet maar heb geen idee hoe dit moet

Euhm... KPN heeft geen onbeperkte data in het buitenland. Dat bestaat niet bij KPN. Volgens mij bij geen enkele provider. Volgens mij heb je 25 GB data in het buitenland. En ik gok dat u daar gewoon doorheen bent...


Ja gaat maar tot 25gb ja maar mijn roaming zit nu nog maar op 14 gb


Hoi @FrisoB., je ziet in MijnKPN een verbruik van 14 GB? 

Zo ja, heb je verder al andere providers geprobeerd? Instellingen staan verder wel goed? Daar heb je niet aangezeten? 

 


Hoi @FrisoB., je ziet in MijnKPN een verbruik van 14 GB? 

Zo ja, heb je verder al andere providers geprobeerd? Instellingen staan verder wel goed? Daar heb je niet aangezeten? 

 


Nee gewoon op mijn mobiel bij mobiele gegevens. daar staat een verbruik van 14 gb onder het roaming kopje. Ook kan ik op mijnkpn nergens iets vinden over mijn verbruik


 


Zo te zien heb je nog voldoende tegoed. In welk land zit jij precies? En van welk type toestel maak jij gebruik?

Ik had ergens anders gelezen dat het iets was met beperkte roaming in je abonnement wat uit moest worden gezet maar heb geen idee hoe dit moet

Ik weet niet precies wat beperkte roaming in een abonnement is… Als je datategoed hebt en je bent binnen de EU, dan moet het gewoon werken. Heb je het toestel al eens uit en aan gedaan? Handmatig gezocht naar een andere beschikbare provider? Zo ja, welke heb je uitgeprobeerd?


Zo te zien heb je nog voldoende tegoed. In welk land zit jij precies? En van welk type toestel maak jij gebruik?

Ik had ergens anders gelezen dat het iets was met beperkte roaming in je abonnement wat uit moest worden gezet maar heb geen idee hoe dit moet

Ik weet niet precies wat beperkte roaming in een abonnement is… Als je datategoed hebt en je bent binnen de EU, dan moet het gewoon werken. Heb je het toestel al eens uit en aan gedaan? Handmatig gezocht naar een andere beschikbare provider? Zo ja, welke heb je uitgeprobeerd?

Ik zit in denemarken en heb een samsung s10


Ben je nog de hele tijd op dezelfde locatie of ben je nu ergens anders dan in de eerste 2 weken?

Als je op een andere locatie bent, kan het zijn dat je nog verbonden bent met een Deens netwerk dat op je huidige locatie een wat minder sterk bereik heeft. Zou je hoe dan ook nu handmatig een ander netwerk willen testen? Bij je S10 doe je dat via instellingen → verbindingen → mobiele netwerken → netwerkoperators