Skip to main content
Beantwoord

Ik heb onbeperkt data in het buitenland maar het 4g doet het nu in een keer niet meer

• July 21, 2022
  • 8 reacties
  • 297 keer bekeken

Ik ben nu net 2 weken in het buitenland en heb de heletijd supergoeie 4g gehad. Hij geeft nu nog wel aan dat ik 4g heb maar het doet het niet meer. Ik had ergens anders gelezen dat het iets was met beperkte roaming in je abonnement wat uit moest worden gezet maar heb geen idee hoe dit moet

Beste antwoord door Maja van KPN

Ben je nog de hele tijd op dezelfde locatie of ben je nu ergens anders dan in de eerste 2 weken?

Als je op een andere locatie bent, kan het zijn dat je nog verbonden bent met een Deens netwerk dat op je huidige locatie een wat minder sterk bereik heeft. Zou je hoe dan ook nu handmatig een ander netwerk willen testen? Bij je S10 doe je dat via instellingen → verbindingen → mobiele netwerken → netwerkoperators

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

8 reacties

Nick83
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+25
  • Wijsgeer
  • July 21, 2022

Euhm... KPN heeft geen onbeperkte data in het buitenland. Dat bestaat niet bij KPN. Volgens mij bij geen enkele provider. Volgens mij heb je 25 GB data in het buitenland. En ik gok dat u daar gewoon doorheen bent...

• Auteur
  • Deelnemer
  • July 21, 2022

Ja gaat maar tot 25gb ja maar mijn roaming zit nu nog maar op 14 gb

Bart van KPN
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+20
  • Oud Moderator
  • July 21, 2022

Hoi @FrisoB., je ziet in MijnKPN een verbruik van 14 GB? 

Zo ja, heb je verder al andere providers geprobeerd? Instellingen staan verder wel goed? Daar heb je niet aangezeten? 

• Auteur
  • Deelnemer
  • July 21, 2022

Hoi @FrisoB., je ziet in MijnKPN een verbruik van 14 GB? 

Zo ja, heb je verder al andere providers geprobeerd? Instellingen staan verder wel goed? Daar heb je niet aangezeten? 

Nee gewoon op mijn mobiel bij mobiele gegevens. daar staat een verbruik van 14 gb onder het roaming kopje. Ook kan ik op mijnkpn nergens iets vinden over mijn verbruik

• Auteur
  • Deelnemer
  • July 21, 2022

Shyrin van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+18

Zo te zien heb je nog voldoende tegoed. In welk land zit jij precies? En van welk type toestel maak jij gebruik?

Ik had ergens anders gelezen dat het iets was met beperkte roaming in je abonnement wat uit moest worden gezet maar heb geen idee hoe dit moet

Ik weet niet precies wat beperkte roaming in een abonnement is… Als je datategoed hebt en je bent binnen de EU, dan moet het gewoon werken. Heb je het toestel al eens uit en aan gedaan? Handmatig gezocht naar een andere beschikbare provider? Zo ja, welke heb je uitgeprobeerd?

• Auteur
  • Deelnemer
  • July 21, 2022

Zo te zien heb je nog voldoende tegoed. In welk land zit jij precies? En van welk type toestel maak jij gebruik?

Ik had ergens anders gelezen dat het iets was met beperkte roaming in je abonnement wat uit moest worden gezet maar heb geen idee hoe dit moet

Ik weet niet precies wat beperkte roaming in een abonnement is… Als je datategoed hebt en je bent binnen de EU, dan moet het gewoon werken. Heb je het toestel al eens uit en aan gedaan? Handmatig gezocht naar een andere beschikbare provider? Zo ja, welke heb je uitgeprobeerd?

Ik zit in denemarken en heb een samsung s10

Maja van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23
  • Moderator
  • Antwoord
  • July 22, 2022

Ben je nog de hele tijd op dezelfde locatie of ben je nu ergens anders dan in de eerste 2 weken?

Als je op een andere locatie bent, kan het zijn dat je nog verbonden bent met een Deens netwerk dat op je huidige locatie een wat minder sterk bereik heeft. Zou je hoe dan ook nu handmatig een ander netwerk willen testen? Bij je S10 doe je dat via instellingen → verbindingen → mobiele netwerken → netwerkoperators