Skip to main content

Goedenavond.

Vandaag werd ik gecontronteerd met de beperking van ‘onbeperkte’ data. Hoe zit dit? Ik betaal voor onbeperkte data maar word vanavond geconfronteerd met een beperking op ‘onbeperkte’ data. Hoe zit dit? Onbeperkt is onbeperkt en dan wil ik niet geconfronteerd worden met een datalimiet. Dan moet de informatievoorziening beter. Dit slaat nergens op.
Graag een reactie.

Voor je afsluit krijg je dit ook te zien:

 


Dan word ik nog steeds vals voorgelicht. Onbeperkt is onbeperkt.

 


Hoi @ReijerWT 

Op de website Unlimited Data: Altijd onbeperkt internetten | KPN.com staat de uitleg.

Is onbeperkt internet écht onbeperkt?

Ja. Per dag kun je onbeperkt internetten. Gebruik je meer dan 10 GB in 1 dag? Dan kun je zo vaak je wilt 2 GB extra activeren via sms of MijnKPN om weer op volle snelheid te internetten. Als je wilt activeren met sms, stuur je NL2000 AAN naar 1266.

Zoals bij de meeste providers is er een daglimiet, die je gratis zo vaak als je wil kan aanvullen.

Onbeperkt dus...


En nee, dat kreeg ik niet te zien toen ik mijn abonnement afsloot.


Als ik een handeling moet verrichten om extra data te bemachtigen wat niet werkt omdat ik door mijn onbeperkte bundel heen ben gaat er bij mij een soort kortsluiting optreden.

Nogmaals: onbeperkt is onbeperkt. Voldoet KPN niet aan deze voorwaarden is dat in mijn ogen een valsheid in geschrifte.