Skip to main content

Ik heb 4 samsung toestellen, sinds 2 dgn geen 4g en niet kunnen bellen op bepaalde plekken.

Andere kunnen op die locatie's wel bellen en op 4 g.

Hi @che.che, je geeft aan dat je 4 Samsung toestellen hebt, kan je met alle 4 op dezelfde plaatsen niet goed internetten en bellen? En heb je dan 4 verschillende simkaarten/nummers of heb je 1 simkaart getest in die verschillende toestellen?

Hoor graag hoe het zit!


Hi, ja met 4 verschillende simkaarten/nummers geen bereik op verschillende plaatsen

KPN komt na 4 dgn met het antwoord dat er storingen zijn in deze regio's.


Ah, je hebt dus ook al via een andere weg contact met KPN en je hebt te horen gekregen dat er een storing gaande is in jouw gebied? Of begrijp ik 'm dan verkeerd?

Als je wil dat ik even met je meekijk om te zien of ik hier meer informatie over kan achterhalen, doe ik dat uiteraard graag! Zou je daarvoor dan daarvoor je gegevens in willen vullen in je profiel en hier een seintje geven als je dat hebt gedaan? Je mag het naast je persoons- en adresgegevens ook 1 van de mobiele nummers én bij voorkeur de postcode van 1 van de locaties waar je problemen ervaart noteren, dit kan in het opmerkingenveld onderaan!