Skip to main content

Sinds vanmiddag hoor ik mezelf als ik andere bel, dat is vervelend maar het grootste probleem is dat andere mij niet horen!

Vanmorgen was er nog niks aan de hand want toen kon ik nog gewoon bellen. Ik heb mijn telefoon opnieuw opgestart en toen konden sommige mensen mij niet horen, een klein gedeelte toch wel. Het ligt niet aan mijn telefoon want via whatsapp en skype kan iedereen mij wel horen, ook mensen met een ziggo of t-mobile abonnement horen mij wel. Het lijkt wel of niemand met een KPN abonnement mij hoort. 

Zou dit kunnen? En wat kan ik hier aan doen.

Je raad het al KNP chat is niet te bereiken en het kpn hulp nummer hoort mij niet. 


@Madelene Falkmann

Je raad het al KNP chat is niet te bereiken en het kpn hulp nummer hoort mij niet. 

Chat is opgeheven. Een dag of 12 geleden.

En bel even met een andere telefoon (bv je vaste als je die nog hebt). Het is een gratis nummer dus iemand anders jaag je niet op kosten; ook niet als die bij een andere provider zit. Ik vermoed een storing in de centrale (kpn niveau dus) aangezien het via Whatsapp bellen met je telefoon wel goed gaat.

KPN Klantenservice 0800-0402

Je kunt ook via een KPN Moderator hier geholpen worden. Maar het is erg druk, dus de wachttijd is ca. 2 dagen hier. Om door hen geholpen te worden graag ff je profiel invullen. Dan geef je ook toestemming dat ze die gegevens mogen gebruiken om in de systemen te duiken.


Hoi @Madelene Falkmann, welkom bij ons op het forum. Dat is een bijzonder probleem, het zorgt zo voor erg eenzijdige gesprekken. Niet hoe het hoort natuurlijk! Op je forumprofiel zie ik nog geen gegevens staan, daardoor is het voor mij ook gissen wat de situatie nu is. Naast wat je al getest hebt kan je jouw simkaart ook in een ander toestel doen en kijken hoe het dan gaat. Gaat het mee met de simkaart of blijft het bij jouw eigen toestel?

Heb je Peter's suggestie om met een ander toestel met onze klanten service te bellen al kunnen proberen? Is het daarbij gelukt?

Â