Skip to main content

Ik heb een vriendin die ik niet kan horen als zij belt. Het maakt niet uit of ik bel of zij. Bij andere telefoontjes heb ik dit probleem niet. Appen lukt wel

Dus als je belt met Whatsapp hoor je haar wel?

Wordt die vriendin door anderen waarmee ZIJ belt wel verstaan?


Goedemiddag peter, het antwoord op beide vragen is ja. Ik heb het ook bij niemand anders alleen bij haar


Wel heel gek. Je zou dan toch zeggen dat het probleem bij haar (telefoon) zou zitten en niet bij jouw. Of de verbinding (kpn) met jouw telefoon.

En als anderen haar wel verstaan….

Gelukkig kunnen jullie via Whatsapp wel lekker kletsen. Dat scheelt. Maar via de traditionele belverbinding dus niet.

Heeft zij ook kpn als provider?


Hoi @Oonkie25, wat apart dat je bij één vriendin problemen hebt met bellen. Fijn dat @PeterG al toegesneld is, en dat bellen via WhatsApp wel lukt. Dan kan je in ieder geval via die weg bijkletsen :) 

Je zou als test jouw simkaart nog kunnen testen in een ander toestel, om te kijken of dat verschil maakt. Ik ben ook wel benieuwd naar het antwoord op de vraag van Peter. Bij welke provider is je vriendin aangesloten? Als je intussen vragen hebt óf als je andere ervaringen of een oplossing hebt gevonden, we horen het allemaal graag.