Skip to main content

Beste heer mevrouw,

St preventel is nog steeds niet afgemeld!

Het incassobureau van kpn heeft het al terug gegeven aan u.

Haal alstublieft de melding eraf!

Ik ben hier al een half jaar mee bezig.

Groet,

Richard

Goedenavond @Richard Schot, welkom en bedankt voor jouw bericht!

Wat gek maar vooral vervelend dat je hier al zo lang mee bezig bent. 
Je blijft bij Preventel aangemeld totdat alle betalingen zijn voldaan. Hierna wordt de aanmelding automatisch binnen 10 dagen verwijderd. Dat is bij jou nu niet het geval? Heb je bij Preventel en het incassobureau gecontroleerd of het om één en dezelfde vordering gaat? Je kunt dit doen door online een inzageverzoek in te dienen bij Preventel. 
Ik ben benieuwd wat het referentienummer in de Preventel brief is: wil je deze invullen in jouw Forum profiel, samen met jouw postcode en huisnummer en geboortedatum? Graag hier een seintje als je deze gegevens ingevuld hebt, alvast bedankt!

 


Kpn heeft na overzetting van 1 mkb de abonnementen van privé niet beëindigd. Hierdoor ontstaan onterechte facturen. Die al een keer zijn gecrediteerd.

Helaas is er ondanks vele cominucatie toch onterecht een melding gemaakt bij st. Preventel en een  incassobureau van kpn. Dit is uitgezocht en het incassobureau heeft het weer terug gegeven aan  kpn.

Kpn moet alleen de melding ongedaan maken.


Bedankt voor je toelichting! Het lijkt mij goed dat er met je meegekeken wordt. Mijn advies is om of je Forum profiel te voorzien van klantgegevens:
 

Ik ben benieuwd wat het referentienummer in de Preventel brief is: wil je deze invullen in jouw Forum profiel, samen met jouw postcode en huisnummer en geboortedatum? Graag hier een seintje als je deze gegevens ingevuld hebt, alvast bedankt!


Of op werkdagen en tijdens kantooruren te bellen met onze administratie (de afdeling Collections) op het gratis nummer 0800 0402.