Skip to main content

Beste, wie kan mij helpen met het volgende: ik heb thuis een camera systeem draaien en heeft altijd goed gewerkt alle poortyen staan dus ook juist ingesteld on mijn router van Ziggo. Zowel live als terug kijken van beelden ging goed op iphone. Nu ben ik overgestapt van mobiel abonnement van Vodafone naar KPN en sindsdien kan ik geen live beelden meer bekijken( ik kan recorder wel benaderen via iphone en beelden terugkijken werkt ook nog).Alles is hier al een paar keer gerest en opnieuw opgestart maar beelden terug kijken via het 5G netwerk gaat niet meer.

graag hoor ik jullie reacties…

admin: titel aangevuld ivm vindbaarheid 

Van harte welkom bij KPN en op ons forum @Olli76!

Wat rot dat je de live beelden van jouw camera ineens niet meer vanaf je mobiel kunt bekijken. Dat speelt sinds de overstap, lees ik. Het is geen KPN dienst en valt niet onder onze ondersteuning, helaas kan ik je er daardoor zelf niet veel verder mee helpen. Misschien is er een instelling  voor de verbinding die in de bijbehorende app aangepast moet worden. Ik hoop dat er iemand langs je topic komt die je er verder mee kan helpen. We hebben verschillende behulpzame gebruikers hier op ons forum. Het helpt dan om zo veel mogelijk details over jouw apparatuur (merk, type) en instellingen te delen. 

Wat je ook nog kan proberen, is jouw vraag (ook) voorleggen op het Ziggo gebruikersforum. Of je kan navraag doen bij de fabrikant van je camera. Mogelijk hebben zij informatie of tips voor je om dit op te lossen.