Skip to main content

Beste,

 

In de KPN app staan al onze nummers die thuis in gebruik zijn.

Met iedereen kan ik MB's delen behalve met het laatst actief geworden nummer. eindigend met 768

 

Help

Hoi @2705Johan en welkom hier op ons forum :)

Leuk dat je ons via deze weg hebt gevonden en hier je vraag stelt! Ik kijk graag even voor je na waarom het niet lukt om MB's te delen met laatst actief geworden telefoonnummer. Zou jij daarom je forumprofiel voor me in willen vullen en kun je een seintje geven zodra je dat hebt gedaan? Alvast bedankt!


Heb zoveel mogelijk ingevuld


Heb zoveel mogelijk ingevuld

Super @2705Johan! Ik mis eigenlijk alleen nog de postcode, als je die nog toe kunt voegen kan ik voor je aan de slag :) 


Staat erin


Staat erin

Dankjewel @2705Johan :)

Kun je eens kijken of het nu wel lukt om data te delen met het nummer dat eindigt op 768? Administratief staat het wel goed hier in onze systemen en er wordt ook aangegeven dat het nummer geschikt is om data mee te delen. Daarom heb ik het systeem een soort van 'refresh' gegeven waardoor het nu hopelijk wel lukt om data te delen met dit desbetreffende nummer. Als dat nog steeds niet lukt, laat me dit dan weten zodat ik op zoek kan gaan naar een andere oplossing (indien nog nodig). Links - of rechtsom gaan we dit voor je fixen!


Hoi @2705Johan , lukt het inmiddels om data te delen met het nummer eindigend op 768?