Skip to main content

Ik kan geen verbruik van mijn mobiele data zien in het buitenland. Ik heb onbeperkt internet maar dat is voor het buitenland 50 gb maar in mijn kpn staat nog steeds “onbeperkt” wat niet handig is. Is het mogelijk om dat veranderd te krijgen in “MijnKPN” ? 
 

Admin: nieuw topic voor je vraag aangemaakt

Hi @Toylady, ben je momenteel binnen de EU? Of verblijf je in een land dat niet binnen de EU valt?

Als je data verbruikt terwijl je verblijft in een land dat binnen de EU valt, zou je dat terug moeten zijn in je overzicht in MijnKPN. Als je in een ander land bent, gaat het verbruik niet van je 50Gb af. Zou dat wellicht de verklaring kunnen zijn? Zo nee, zou je dan eens een screenshot willen delen hier van hoe het er uit ziet bij jou? (dit is een openbaar forum, dus wel even zorgen dat je nummer en eventuele andere persoonlijke gegevens niet zichtbaar zijn in het screenshot!)


Hallo @Toylady 

Via MijnKPN op de website gaat dat idd niet, maar als je gebruik maakt van de MijnKPN app kan je in Nederland maar ook in de EU zien hoeveel data je hebt verbruikt.

Via Meer opties bekijken → Al mijn bundels bekijken krijg je het volgende beeld.

 


Ik heb geen reactie meer van je ontvangen en hoop dat dit inhoudt dat het nu helemaal duidelijk is! Als je toch nog vragen hebt, trek dan vooral weer aan de bel 🙂