Skip to main content

Ik heb gister een bestelling gedaan. Ik heb hier een e-mail bevestiging van en een sms waarin ik online de bestelling kan volgen. Wanneer ik op die link klik kan ik m’n bestel nummer invullen en postcode. Echter krijg ik nog steeds de melding dat ‘mijn persoonlijke omgeving nog niet online staat’ en dit ‘maximaal een uur kan duren’ echter staat dit al sinds 21:19 en kan ik het nog steeds niet zien. Hoe kan dit?

Hoi @Babbe, welkom bij ons op het forum. Wat had je precies besteld? Je had er wel een bevestiging van gekregen begrijp ik, maar het inloggen voor de betelstatus lukte nog niet. Lukt dat op dit moment nog steeds niet, of is het inmiddels wel gelukt?


Hi @Jasper, ik heb een nieuwe IPhone besteld. Helaas kan ik deze nog steeds niet volgen. Ik heb inmiddels wel een sms en e-mail ontvangen dat de bestelling onderweg is maar wanneer ik de bestelling wil volgen krijg ik nog steeds de melding ‘

  • Uw persoonlijke omgeving staat nog niet online. Het kan maximaal een uur duren voordat deze klaar is voor gebruik.’

Dat het toestel onderweg is doet vermoeden dat de bestelling wel ergens goed is doorgekomen en verwerkt wordt, dat is wel goed nieuws. Maar je wilt 'm ook zelf kunnen zien. Ik heb alleen nog geen gegevens van je, waardoor ik nog niets voor je kan zien. Zou je jouw forumprofiel volledig kunnen invullen (met aanvullend bij "Persoonlijke opmerkingen” de laatste 3 cijfers van de IBAN) en een seintje geven als je dat gedaan hebt?


Ik heb geen bericht meer van je gezien @Babbe , en op je profiel zie ik ook geen gegevens staan. Ik hoop dat dat betekent dat je het toestel in ontvangst hebt kunnen nemen.