Skip to main content

Mijn play store apps kan ik niet meer met kpn betalen. Wat is er verandert? Ik zie steeds kpn/telfort nvt.

 

*Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid

*Admin: topic verplaatst naar juiste board

Hallo @Ineke 59 

 

Heb je dat voor jouw nummer misschien geblokkeerd via Payinfo (https://www.payinfo.nl/)?


Er staat ook bij niet voor abonnementen


Ik zou het verder ook niet weten, vul alvast je profiel (https://forum.kpn.com/settings/profile) in als je dat nog niet gedaan hebt, dan kan een KPN medewerker (moderator) er gelijk naar kijken als jouw topic aan de beurt is.

Alles waar (Privé) achter staat in je profiel is alleen zichtbaar voor jezelf en voor KPN moderators.

 

Je natuurlijk ook bellen met de klantenservice op het gratis nummer 0800-0402


Dankje wel hoor


Hoi @Ineke 59, welkom hier. 

Ik heb meteen even meegekeken of er een blokkade stond. Deze staat er niet. Ik zie ook dat je payinfo hebt uitgezet gisteren. Alles zou dan goed moeten staan. Je geeft aan wat te zien, kun je daar een screenshot van maken?


 

Admin: gegevens verwijderd i.v.m. privacy


Dit zie ik


Als je kiest voor KPN/Telfort, wat gebeurt er dan?


Ik kan niet kiezen. Er staat nvt. Of niet voor abonnementen 


Heb je daar een screenshot van? Want als ik het zo zie is KPN/Telfort geactiveerd als betaalmethode door het groene vinkje ervoor. 


 

Admin: gegevens verwijderd i.v.m. privacy


Dat ziet er duidelijk uit. Ik kan het enkel nog niet verklaren, want niets lijkt te werken. Is dit overigens bij een specifieke app? Of bij alles?


Bij al mijn apps waar ik voor betaalde


Heel apart, ik kan het zo niet verklaren. Ik heb intern nu uitvraag uitstaan. Hopelijk heeft een collega hier een verklaring voor. Hoop snel meer duidelijkheid te hebben, dan hoor je van mij. 


Oke dankje


Ik zie dat mijn collega jou een aantal keren heeft geprobeerd te bellen. Omdat hij je niet kon bereiken heeft hij je een mail gestuurd met het verzoek terug te bellen. 


Ja dat klopt,ze hebben twee keer gebeld. De tweede keer was ik aan het werk..


Ik had niet terug gebeld omdat ik ook screenshot gestuurt had om het te laten zien en dacht hoe leg ik dat dan uit


Ik heb alles in de melding al uitgelegd, ik wil je dan ook aanraden om het nummer uit de mail terug te bellen.