Skip to main content
Beantwoord

ik kan niet bellen

  • January 8, 2021
  • 6 reacties
  • 40 keer bekeken

Beste,

 

Sinds een paar weken kan ik niet meer bellen met mijn mobiele abonnement. Ik heb een IPhone 11.

Tijdens het bellen kan diegene mij niet horen. Ik heb mijn telefoon een half jaar ongeveer, Ik heb nog garantie op mijn telefoon.

mijn telefoon uitgezet en na een tijdje weer aan gezet, dit werkte niet.

Wat nu? Ik denk dat het een fout in mijn telefoon is. 
 Voor mijn werk moet ik bellen dus dit moet snel opgelost worden.

 

Ik hoor graag van jullie,

Met vriendelijke groet,

Samantha Campfens

Beste antwoord door PeterG

En als je met de headset belt? Werkt het dan wel? (dan is zeker en vast het microfoontje in de iPhone stuk nml)

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

6 reacties

Erwin van KPN
Moderator

Hoi @Ik kan niet bellen . Welkom op het forum.

Dat klinkt alsof er iets met het toestel is. Heb je het toestel via KPN? Je kunt overwegen om bij een KPN winkel langs te gaan.

Heb je trouwens het sim kaartje al even in een ander toestel geprobeerd? Zo weten we zeker dat het niet daar in zit (die kans is ook vrij klein)


PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • Antwoord
  • January 9, 2021

En als je met de headset belt? Werkt het dan wel? (dan is zeker en vast het microfoontje in de iPhone stuk nml)


Erwin van KPN
Moderator

Goeie tip van @PeterG ! 


Erwin van KPN
Moderator

Ik heb niks meer gehoord en ga er van uit dat je voldoende informatie hebt. Mocht je toch nog vragen hebben, stel ze gerust. 


Hallo,

Met headset hoor ik het wel. Mijn telefoon stuur ik op voor reparatie. 


Erwin van KPN
Moderator

Dank voor je update. Ik hoop dat ze het snel en vakkundig kunnen repareren.