Skip to main content

Hallo, ik heb Galaxy S8+, nederlandse nummer maar ik ben in Tsjechie.

Ik kan niet bellen of gebeld worden, ik kan wel SMS sturen or krijgen, data werkt ook.

 

Kan me iemand helpen aub?

 

Bedankt

@Lenka misschien een vreemde veronderstelling maar gebruik je (mogelijk als ex. XS4ALL’er) , naast een gewone SIM kaart misschien een data-only SIM kaart en staat je voorkeur SIM op data?  


Hi @Lenka, welkom op het forum. 

Wat naar dat bellen niet lukt. Heb je ook geprobeerd om handmatig met een ander netwerk te verbinden? Ik neem aan dat je je toestel al een keer hebt herstart? 

Ik hoor graag van je. 


Hallo en bedankt voor jullie snelle reacties. Toto gisteren kon ik bellen...vandaag niet meer. En ja 😃 al 20x herstart. wat verbaasd me is dat SMS ontvangen lukt wel. En bellen - ja het doet gewoon niks. Ik heb ook heprobeerd van een andere nummer naar dit te bellen en doet als of het niet berekibaar is. Bedankt :-)


Duidelijk, maar zou je willen proberen om handmatig met een ander netwerk te verbinden? 


Dankje, al geprobeerd en het doet helemaal niks. Het is opnieuw op O2/KPN, een keer lukte het op T-Mobile te zetten maar dat gaf geen verbinding.


Zou je je KPN profiel willen invullen met alle relevante gegevens en hier een seintje willen geven als je dit hebt gedaan? Dan kijk ik ook even mee.
 


Dankje, Alex. Het is zo gedaan


Ik zie geen rare dingen aan onze kant. Staat Volte wel aan in je instellingen? Ga naar Instellingen > Verbindingen >  Mobiele netwerken. 

Heb je ook de mogelijkheid om de simkaart in een ander toestel te testen? 


Blijkbaar is het dan iets met de toestel want in een andere mobiel ging het zonder problemen.


Daar was ik een beetje bang voor aangezien ik hier helemaal niets zie. :(