Skip to main content

Goedemorgen, 

Sinds een paar dagen kan ik niet meer bellen of gebeeld worden. Alle nummers (en die mijne ook) zijn “niet in gebruik”. 

Kan iemand mij helpen?

 

Met vriendelijke groet, 

Hoi @MarieMK, welkom bij ons op het forum. Dat is vervelend inderdaad! Zowel bij het bellen als het gebeld worden krijg je de melding dat het nummer niet in gebruik is dus? Had je jouw toestel al eens opnieuw opgestart om te kijken of dat een verschil geeft? Zou je jouw forumprofiel volledig in kunnen vullen (met aanvullend ook de laatste 3 cijfers van de IBAN bij "Persoonlijke opmerkingen”)? Als je daarna hieronder een seintje geeft kunnen we met je meekijken. 

Het is ook mogelijk om hierover te bellen met ons op 0800-0402, als je een andere telefoon gebruikt. Dat is de snelste manier om met ons in contact te komen en om mee te kijken.


Ha Jasper, 

 

Fijn! Ik heb mijn profiel ingevuld. Bellen kan dus niet (ik heb geen andere telefoon). Opstarten helpt niet. Er is een update geweest van mijn sim card, misschien komt dat daar van maar ik had het nog niet gemerkt. Heb ook net een nieuw sim card besteld misschien gaat dat helpen. 


Dank je voor de gegevens @MarieMK, de simkaart zou kunnen helpen inderdaad. Zou je ook voor me kunnen kijken in de instellingen van jouw toestel hoe de instellingen voor VoLTE staan: Over LTE-opties op een iPhone?

Er is een aantal dagen geleden een wijziging geweest in de netwerkinstellingen daarvan, vandaar dat ik benieuwd ben hoe dat op het toestel staat.


VoLTE staat aan. 

 


Erg gek dit, van onze kant dan.

Ik kan je een nieuwe simkaart sturen. Echter zie ik ook dat er op 2 km afstand een KPN winkel zit waar je hiermee terecht kunt, tot 18 uur open.

Heb je een voorkeur? 


Ha Alex, 

Inderdaad, heel gek!

Vanochtend heb ik al een nieuw simkaart besteld dus ik wacht tot dat ik deze heb. Zijn er nog dingen die ik moet weten als de simkaart binnen is?


Ha Alex, 

Inderdaad, heel gek!

Vanochtend heb ik al een nieuw simkaart besteld dus ik wacht tot dat ik deze heb. Zijn er nog dingen die ik moet weten als de simkaart binnen is?

Weinig, simkaart erin en het zou moeten werken! Laat het me anders hier even weten. 


Mijn telefoon doet het ineens weer… zonder nieuw simkaart

Deze zal vandaag in mijn brievenbus gaan liggen. Is dat verstandig om die toch te gebruiken of liever niet?


Mijn telefoon doet het ineens weer… zonder nieuw simkaart

Deze zal vandaag in mijn brievenbus gaan liggen. Is dat verstandig om die toch te gebruiken of liever niet?

Hi Marie, dan hoef je niets te doen.