Skip to main content

ik kan niet gebeld of gebeld worden in Amerika .

wat moet ik doen ? Alle providers geprobeerd ,

4 g of 5 g niets werkt 

Heb je je telefoon al eens opnieuw opgestart? 


Ja, alles gedaan , opgestart , alle providers gechecked , van 5 g naar 4 g gedaan etc , 


Mijn man heeft hetzelfde probleem 


Beste @Jansi, welkom! Jammer om te lezen dat dit speelt! Zijn jullie daar momenteel nog steeds? Met welke providers kunnen jullie verbinden? Het is overigens belangrijk dat zowel 2G als 4G ingeschakeld is. In het buitenland kan je via KPN nog niet bellen via 4G en daar maak je dan dus gebruik van 2G. Kan je wel gebruik maken van mobiel internet? En komt er ook een melding o.i.d. in beeld?


Beste @Jansi, welkom! Jammer om te lezen dat dit speelt! Zijn jullie daar momenteel nog steeds? Met welke providers kunnen jullie verbinden? Het is overigens belangrijk dat zowel 2G als 4G ingeschakeld is. In het buitenland kan je via KPN nog niet bellen via 4G en daar maak je dan dus gebruik van 2G. Kan je wel gebruik maken van mobiel internet? En komt er ook een melding o.i.d. in beeld?

Kleine correctie, KPN heeft wel roaming voor4G bellen in de VS met AT&T, maar niet iedere telefoon ondersteunt dit en KPN ondersteunt ook niet iedere telefoon hiervoor. AT&T heeft geen 2g en 3G meer. 


Wij zitten nu in New York en daar gaat het redelijk , in chapel Hill north Carolina werkte geen enkele provider, ik kon wel mailen en whatsapp bellen .  Ik heb t mobile gekozen . AT&T werkt niet.

ameika heeft geen 2G en 3 G meer . Wij hebben beide iPhones . 


Fijn dat je nu wel wat bereik hebt, @Jansi. Ik ga intern doorgeven dat ook jij hier tegenaan loopt. Voor dit moment heb ik helaas geen andere tips om het te verbeteren!


Fijn dat je nu wel wat bereik hebt, @Jansi. Ik ga intern doorgeven dat ook jij hier tegenaan loopt. Voor dit moment heb ik helaas geen andere tips om het te verbeteren!

het lijkt mij op zijn plaats om mij mijn bundel die ik heb gekocht voor 29.95 terug te betalen.

Ik ben overigens niet de enige die problemen heeft met KPN in Amerika.


Ik maak uit jouw bericht op dat je wel gebruik hebt gemaakt van de bundel, in dat geval bieden we geen vergoeding aan hierop. Dat doen we alleen als er geen verbruik geregistreerd is. 


Beste Marcia, ik ben op 8 september aangekomen in Amerika, Chapel Hill Nort Carolina, ik ben 2 dagen bezig geweest om te checken wat er mis is, ben naar apple store geweest, heb Phonehouse gecontact en niets werd duidelijk, uw eigen klantenservice geeft aan om de volgende keer een andere simkaart te kopen. Ik ben op 13 september naar New York gevlogen en daar lukte het om verbinding te krijgen.

Ik vind dat als de KPN niet de service kan verlenen zij bij het kopen van de bundel dat moeten aangeven.

Derhalve vind ik dat ik de  niet gebruikte bundel terug zou moeten ontvangen. Ik ga ook een klacht indienen omdat u de klant iets laat kopen en niet doorgeeft dat u slechte service hebt in Amerika