Skip to main content

Ik kan sinds een paar dagen niet meer (mobiel) bellen - ik krijg dan dan een in gesprek toon. Ik kan ook niet meer gebeld worden.

Ik heb mijn telefoon uit/aan gedaan, en ik zie ook streepjes die aangeven dat ik wel bereik heb!

Help?

Hier zijn we, @prteule! Wat gek en dit is nu nog steeds zo?

Van welk type toestel maak je gebruik? Weet je ook wat bellers te horen krijgen als ze jou proberen te bellen? Ik weet niet of jouw toestel de optie “niet storen” of vliegtuigstand biedt, maar heb je gecontroleerd of zoiets misschien niet per ongeluk geactiveerd staat? Heb jij je simkaart al getest in een ander toestel?

Ben benieuwd naar je bevindingen en als het probleem nog steeds speelt, wil ik ook graag jouw mobiele aansluiting controleren. Dat kan ik doen op basis van de volgende klantgegevens:

  • Klantnummer en mobiel nummer
  • postcode en huisnummer
  • je volledige naam
  • de laatste 3 cijfers van het rekeningnummer wat bij ons bekend is.

Voeg je deze gegevens toe in je profiel? In het vakje ‘Persoonlijke opmerkingen’ kun je extra informatie kwijt. In je profiel zijn je gegevens alleen zichtbaar voor de KPN Moderators. Geef je hier een seintje als je het profiel aangevuld hebt? Dan weet ik dat ik voor je aan de slag kan!


Het is inmiddels verholpen op zaterdag (denk ik), het lag aan het feit dat ik van Telfort kwam en dat er do en vrij met die groep problemen waren!

Dank!


Ah, duidelijk, geen dank hoor! Fijn dat je weer mobiel bereikbaar bent en dit terugkoppelt: dank je wel!