Skip to main content

Ik kan naast mijn 20 gig dagelijks. Maar een keer 2 gig bij zetten daarna niet meer .is dit een storing .ik heb super unlimited 

 

Vreemd Ralf. Dat zou niet zo moeten zijn. Kun je aangeven hoe je de bundel aanvraagt? Via MijnKPN of per sms? Krijg je een bepaalde foutmelding terug wanneer je de bundel bestelt? 


Ik doe dit al 2 jaar met mijn app 

1 keer gaat prima. Bij de tweede keer een fout melding en daarna is zelfs de keuze weg .

Kan dan pas de volgende dag weer 2 gig bij zetten .

 


waarom word deze vraag niet behandeld . lijkt me toch niet al te moeilijk 
ik heb unlimeted ik betaal unlimted met 2  klein zakelijk e abbo,s  en heb nog een derde.

op beide abbo,s is 20/22 gig de max per dag .dat is geen unlimeted 
ik heb al  een behoorlijke tijd aan de telefoon  gezeten en ben al eenaantal dagen bezig voor antwoord .
ik kan ook gewoon alles wegtrekken en naar odido overstappen . ik vind dit echt absurd


Je bent niet de enige die vragen heeft @Ralf12  hier duurt het allemaal wat langer voor je antwoord krijgt. Maar je topic wordt zeker weer opgepakt. 


Hoi Ralf, wat jammer dat het dan nog steeds niet goed voor je werkt. Binnen deze Community werken we vanuit het principe dat klanten elkaar helpen en het is helaas door de aard van het forum niet altijd mogelijk om direct te reageren. Je kan altijd als alternatief altijd even testen of je de bundel wel per sms kunt aanvragen

Als de problemen aanhouden met de route via MijnKPN dan zal ik je toch adviseren om rechtstreeks contact te zoeken met de klantenservice voor het aanmaken van een storingsmelding. Dat kan via 0800-0402, X (Twitter) of Facebook.


Reageer