Skip to main content

Hi,

 

Ik heb een KPN abonnement waarop ik één mobiele telefoon heb aangesloten. Sinds ongeveer tien dagen is het zo dat wanneer mensen mij telefonisch proberen te bereiken, de telefoon niet overgaat.

Ze horen een harde pieptoon, vervolgt met de tekst; ‘Het door u gekozen nummer is op dit moment niet bereikbaar’

 

Hierdoor loop ik belangrijke telefoontjes mis. Wat is er mis met mijn telefoon?


Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid

Hoi @Crearends, dat is wel knap irritant. Ik snap heel goed dat je goed bereikbaar wilt blijven. 

Wat heb je al getest? Kan je zelf wel goed bellen? 

Heb je jouw simkaart al in een ander toestel getest? Ben je dan wel bereikbaar? Zo ja, dan zit het dus in jouw toestel, dan kun je daarop de instellingen eens nalopen. Ben je dan ook niet bereikbaar, dan zit het in de aansluiting. Zou je dan jouw profiel van gegevens willen voorzien, dan kan ik eens meekijken naar de aansluiting of ik iets zie dat dit kan verklaren. 


Ik kan zelf inderdaad wel bellen, maar niet gebeld worden. Ik heb mijn profiel inmiddels van gegevens voorzien. Heb helaas geen extra telefoon om de simkaart truc te doen.. 


Hoi @Crearends, dat is wel knap irritant. Ik snap heel goed dat je goed bereikbaar wilt blijven. 

Wat heb je al getest? Kan je zelf wel goed bellen? 

Heb je jouw simkaart al in een ander toestel getest? Ben je dan wel bereikbaar? Zo ja, dan zit het dus in jouw toestel, dan kun je daarop de instellingen eens nalopen. Ben je dan ook niet bereikbaar, dan zit het in de aansluiting. Zou je dan jouw profiel van gegevens willen voorzien, dan kan ik eens meekijken naar de aansluiting of ik iets zie dat dit kan verklaren. 

Ik kan zelf inderdaad wel bellen, maar niet gebeld worden. Ik heb mijn profiel inmiddels van gegevens voorzien. Heb helaas geen extra telefoon om de simkaart truc te doen.. 

 

 


Ik kan zo geen blokkades vinden. Alles lijkt aan onze kant goed te staan.  Staat er niet toevallig een blokkade in het toestel?

Voor iPhone: ga naar instellingen > Telefoon > Blokkeer en Identificeer bellers

Voor Android: open de telefoon-app, ga naar Instellingen en kies voor Nummers blokkeren of Intimidatiefilter.