Skip to main content

Beste kpn  ik zou 16 september door jullie worden terug gebeld maar mij ex carolien van herwaarden zij had 2 abonnementen waarvan die van mijn is afgesloten of geblokkeerd. Ik zou volgens haar buiten de bundel zijn gegaan. Ik heb toen gezegd tegen haar dan betaal ik die aan jou terug. Maar zij moest het maar blokeeren of afsluiten .zouden jullie mijn willen helpen? Groetjes willy mulder


Admin: privégegevens weggehaald in verband met privacy.

Hi Willy, welkom hier. 

Ik snap niet helemaal waar het om gaat. Zou je dit willen toelichten? 

Staat jouw nummer wel op je eigen naam? Of op de naam van haar? 


Die staat op haar naam die mobiel heeft ze aan mij gegeven toen. Maar ik ben door de bundel gegaan en heb toen gezegd dan betaal ik die jou wel terug. En het abonnement loopt tot mei volgend jaar maar ik kan nu niks meer zou u mijn hier mee willen helpen dat ik toch weer kan bellen een vaste aansluiting heb ik ook niet. Dit is het enge wat ik heb. Groetjes willy mijn e-mail adres is ****************

 

Admin: privégegevens weggehaald in verband met privacy.


@Banjowilly als je privégegevens aan ons wilt laten weten kan je die het beste in je profiel zetten. Als je het in een reactie in het topic neerzet kan iedereen dit namelijk zien.

Verder snap ik je situatie. En deze is lastig. Wel is het zo dat ik niks voor je kan doen.

Alleen de eigenaar van het abonnement mag wijzigingen doen. Wat je kan doen is Carolien aanbieden een contractovername te laten aanvragen. Dan wordt het abonnement op je naam gezet. Zodra je zelf eigenaar van het abonnement bent mag je zo veel dingen aanpassen als je wilt. Mits het niet tegen het contract ingaat. 

Ook kan je via self-service een hoop doen. Als Carolien je toegang geeft tot de MijnKPN kan je daar eventueel betalingen doen.

Via het forum kan ik helaas verder niks voor je doen om de situatie op te lossen. 


Die staat op haar naam  maar dat mobieltje heeft ze aan mij gegeven en ik ben perongeluk door de bundel gegaan en heb tegen haar gezegd dan betaal ik jou die wel terug dan had ik nog wel kunnen bellen en een vast toestel 


Als ik het goed begrijp gebruik jij een abonnement dat op een andere naam staat en dat nu geblokkeerd is. 

Hoe rot ik het vind, ik kan je hiermee niet helpen. De contractant/eigenaar van het abonnement dient dan contact met ons op te nemen. Nog beter is dat jij het abonnement daarna overneemt en op je eigen naam zet, dat heet een contractovername. Volg de stappen via de link om dit te doen. 

Voor nu, laat haar contact met ons opnemen om dit op te lossen. Mocht je geblokkeerd zijn, dan kun je dit ook oplossen door een eventueel openstaand bedrag direct te betalen


Beste kpn  ik heb mail gehad van carolien van herwaarden ik heb haar het bedrag overgemaakt naar haar rekeningnummer nu is het ff afwachten wat zij doet en dan betaal ik ook de aansluiting gr willy


Beste kpn  ik heb mail gehad van carolien van herwaarden ik heb haar het bedrag overgemaakt naar haar rekeningnummer nu is het ff afwachten wat zij doet en dan betaal ik ook de aansluiting gr willy

Ik hoop in dit geval dat zij dit snel naar ons overmaakt zodat de aansluiting weer gedeblokkeerd wordt. 


Beste kpn  ik heb mail kontakt gehad met carolien zij belt jullie maandag voor een contract overname dat het op mijn naam gezet kan worden 


Beste kpn  ik heb mail kontakt gehad met carolien zij belt jullie maandag voor een contract overname dat het op mijn naam gezet kan worden 

Top! 


Beste kpn dat is allemaal geregeld  mijn telefoon van haar is omgezet naar mijn toe ik ben weer aangesloten. Met vriendelijke groeten willy


Beste kpn dat is allemaal geregeld  mijn telefoon van haar is omgezet naar mijn toe ik ben weer aangesloten. Met vriendelijke groeten willy

Blij om te lezen dat het is geregeld. Je weet ons hier te vinden mocht het nodig zijn. 


Beste kpn  ik heb een vraag  ik heb de download binnen gehaald. Maar ik heb nog geen WiFi nu geeft die aan dat ik moet wachten op mij WiFi. Kan ik die dan wel doorzetten dat de download gewoon door gaat.? Gr willy


Dat kan, dit gaat echter wel van je bundel af. Dus even goed kijken hoeveel data je hebt. Via WiFi is het uiteraard handiger omdat het niet uit je bundel gaat. 


Beste kpn de 26 ste pas krijg ik mijn  nieuwe aansluiting en als het goed is de 23 ste van deze maand .komen ze de  brengen .ik moet nu nog 10 dagen wachten. Op mijn internet en tv. Gr willy