Skip to main content

Bij unlimited net door mijn data heen. Ik probeer mijn eerste gratis extra bundel toe te voegen en de app geeft als foutmeldimg “Er ging iets mis, We Kunnen de bundel niet tonen”.

Weer zeer verveleld als je er van afhankelijk ben. Stel dan niet zo’n bizar lage grens in voor unlimited…

Via Mijn KPN iemand nog andere ideeen los van sms want mijn mifi kan niet SMS’ en?

Zelfde probleem hier… 


Ook bij mij zelfde probleem. Zit al maanden te wachten op aansluiting via glasvezel en ben volledig afhankelijk (ook zakelijk) van een SIM kaart met "onbeperkt" GB.wat dus niet het geval is. Waardeloos!


We krijgen op dit moment meer signalen in deze richting vrees ik. Bedankt voor jullie terugkoppeling ik heb daar melding van gemaakt bij onze Technische Dienst. Ik hoop dat alles snel weer werkt!


Ik kan inmiddels wel weer de beschikbare data zien maar nog steeds geen bundels aanvragen. Als dit zo blijft kan KPN dan niet de hoeveelheid data verhogen. Ik ben nu al door een groot deel van de data van mijn andere SIM heen doordat deze dienst (weer) niet goed werkt.


@HJHIEM@Bert Heesink@RafRafRaf . Ik heb net even bij mijzelf getest of het per sms wel werkt. Kun je eens testen of je wel een bundel ontvangt als je NL2000 AAN naar 1266 stuurt per SMS?   

 

Admin edit: sms'jes lijken wel te werken als alternatief.


Zelfde probleem. En kan geen SMS sturen ivm dat het een router is


Ik kan inderdaad ook geen sms sturen met mijn ZTE Mifi


Het unlimited 06 abonnement mag eigenlijk niet in een Mifi….

Daar mag alleen een 097 data only abonnement in. Maar die zijn er alleen in maximaal 10 GB per maand. Wat natuurlijk weer bizar is.

Al kun je dan wel weer vanaf een mobiel met unlimited (06) 50 GB per maand overboeken. Maar dan is de Mifi nog maar 60 GB per maand. 

Unlimited is standaard 10 GB per dag.

Zit je op een locatie zonder vast internet dan kun je beter Odido: 4G voor Thuis nemen! Dat is onbeperkt voor de Mifi.


Ja dat kan dan lastig worden en niet een optie die wij direct ondersteunen. Het enige wat ik dan kan aanraden is om de simkaart tijdelijk in een toestel te plaatsen een andere optie heb ik op dit moment niet voor jullie.


Alternatieve manier om te bestellen is als volgt:

  • log in in the MijnKPN app
  • ga naar de detailpagina van je mobiele product
  • klik op de tegel “Meer ontdekken” bij “Mijn extra opties”
  • Kies “Extra MB’s/min/sms” en bestel de gewenste bundel

Of op de MijnKPN website met de optie “Extra opties wijzigen of toevoegen”


Lukt het voor de gratis bijvuller van 2 GB momenteel ook niet via de webversie van MijnKPN ? (alleen openen als je op een laptop/pc werkt, anders krijg je alsnog de app!!)


De alternatieve manier van “zucht” werkt. (Je komt dan op een pagina met de ‘oude’ extra bundel layout).


Bij mij is het zojuist in de MijnKPN app weer terug.

De optie om een extra bundel te bestellen via de app is weer verschenen. 


@RBxx Dat zijn goede berichten, bij mij ook trouwens. Dank voor de terugkoppeling.


Het unlimited 06 abonnement mag eigenlijk niet in een Mifi….

Daar mag alleen een 097 data only abonnement in. Maar die zijn er alleen in maximaal 10 GB per maand. Wat natuurlijk weer bizar is.

Al kun je dan wel weer vanaf een mobiel met unlimited (06) 50 GB per maand overboeken. Maar dan is de Mifi nog maar 60 GB per maand. 

Unlimited is standaard 10 GB per dag.

Zit je op een locatie zonder vast internet dan kun je beter Odido: 4G voor Thuis nemen! Dat is onbeperkt voor de Mifi.

KPN gaf aan dat dit wel mocht en adviseerde mij juist dit product. Als er geen fatsoenlijke optie is die mag, dan wordt ik gedwongen over te stappen naar Ziggo todat ik hier glasvezel heb….


Vaak na 23.00 blijft dit probleem optreden heel vermoeiend. Kan KPN dit in de logging niet zien  en oplossen en is het een bekend probleem en heeft het te maken met de data reset rond middernacht. Voelt echt als klant pesten dit :-(


Optie van zucht is bij mijn product niet vindbaar helaas.  Dus weer een dag waarbij het niet werkt.


Ik kan op dit moment met mijn abonnement gewoon een extra bundel aanvragen @HJHIEM? Ervaar je de problemen nog steeds?


Nee nu niet meer inderdaad is meestal tussen 11.00 en 3.00. Als er geen support is.

De oorzaak hiervan moet toch makkelijk te vinden en op te lossen zijn. Of is het een ontwerp fout die KPN uit kostenoverweging bewust laat zitten? Geef dat dan eerlijk aan.

Deze dienst heeft als je dit forum bekijkt al lange tijd problemen hiermee. Verzoek blijft hangen en je zit uren zonder internet. 
superzonde want als het werk is het heel prettig. Door deze problemen is de beleving bij KPN meteen een stuk minder…

Overigens ook zeer vervelend als je in een videocall zit en een bundel moet toevoegen komt heel onprofessioneel over. 

 

 

 

 

 

 


Hi @Remco van KPN . Ik kan dit bevestigen. Gisteravond heb ik rond 23.40 uur, toen ik dit bericht van @HJHIEM las, als test 2GB aangevraagd via de app. Ik kreeg de boodschap “U ontvangt een sms als het geregeld is”. Verder niets. Geen sms en geen 2GB. De sms kreeg ik pas om 8.30 uur vanochtend, maar geen 2GB. Zojuist nogmaals 2GB besteld en nu is alles binnen 30 sec. geregeld.


Het unlimited 06 abonnement mag eigenlijk niet in een Mifi….

Daar mag alleen een 097 data only abonnement in. Maar die zijn er alleen in maximaal 10 GB per maand. Wat natuurlijk weer bizar is.

Al kun je dan wel weer vanaf een mobiel met unlimited (06) 50 GB per maand overboeken. Maar dan is de Mifi nog maar 60 GB per maand. 

Unlimited is standaard 10 GB per dag.

Zit je op een locatie zonder vast internet dan kun je beter Odido: 4G voor Thuis nemen! Dat is onbeperkt voor de Mifi.

Vandaag heb ik KPN gesproken omdat de klachtenafhandeling belde en het bericht van Peter klopt.
KPN heeft mij dit zelf geadviseerd dit te gebruiken, maar dat had dus niet gemogen. Vervolg problemen zijn voor mij en kan KPN niets in betekenen. Advies is overstappen naar data abonnement van 10GB en alleen nog maar een paar uur werken. 

Bizarre is als ik de SIM in telefoon stop en er een mobiel hotspot (lees MIFI) van maak dan mag het wel.

Volgens klachtafhandeling werkt het dan wel zou aan de software liggen. (tuurlijk).
Net als de helpdesk die zei dan zal je MIFI wel stuk zijn want bij ons gaat alles goed. (tuurlijk)

Ze kunnen ook niet verklaren waarom de app dan ook niet goed werkt terwijl die losstaat van app en SIM. Hier merk je het probleem met meerdere rollen die niet goed begrijpen hoe het echt werkt.

Keuze om hier niks aan te doen en ook standaard bundel iets te verhogen is bewust beleid van KPN. Ik heb gevraagd of ze nogmaals het forum van de afgelopen jaren willen bekijken en dit te rapporteren aan de beleidsmakers. Graag trouwe klanten serieus nemen.

Het hele gebeuren gaat om fair use policy en data gebruik voorkomen van veelgebruikers. Bijzondere is dat als e.e.a. wel werkt je met bundels toevoegen zo 150GB+ krijgt op een dag. Dit doel wordt dus niet bereikt met deze opzet, wel veroorzaken van veel irritatie.

Voor mijn situatie lijkt het advies te zijn om gewoon naar Ziggo te verhuizen. Erg teleurstellend als je al jarenlang trouwe klant bent bij KPN en zit te wachten op een glasvezel aansluiting.