Skip to main content

Mijn dochter en ik ontvangen dagelijks deze sms...mijn vrouw en andere dochter niet...vreemd en enigzins hinderlijk.…kan dit uit....

Beste klant, je bevindt je in VS-CAN. Wil je zorgeloos kunnen blijven internetten? Dan hebben wij de perfecte bundel voor jou. Activeer nu de VS/Canada databundel van 10 GB voor EUR 24,99. Sms VSCAN 10 AAN naar 1266. Deze bundel is 31 dagen geldig. Zet wel in jouw toestel (data)roaming aan. De buitenbundeltarieven in USA-CAN zijn: bellen 1,00 /min, gebeld worden 0,50 /min, sms sturen 30 cent en mobiel internet 2,50 per MB. Reis je met het vliegtuig, cruiseschip of de veerboot? Op zee of in de lucht buiten de EU geldt een satelliet tarief. Bellen kost 4,2

En ben je ook op vakantie of gewoon in Nederland?


Op vakantie 


Hoi @Jasperrrr, welkom op ons forum!
Dit is wel onhandig om elke dag te krijgen inderdaad, volgens mij staat er in de sms ook hoe je die uit kunt zetten.
Ik quote mijn collega even:

  

Goedemorgen​​​​​​, bedankt voor je melding!

Elk uur een welkomstbericht is ook iets teveel van het goede… :face_palm_tone4: Ik vermoed dat dit komt doordat het netwerk geen seintje ontvangen heeft, dat het bericht ontvangen is en het bericht daardoor in een loop vastzit. Gelukkig zijn deze zogeheten grens-smsberichten (met informatie over tarieven voor bellen, sms'en en internetgebruik in het buitenland) gratis.

We kunnen dit niet voor je uitzetten of afmelden: je kunt hier wel zelf een handje bij helpen door te beginnen bij de eerste tip, helpt dat niet dan kun je de 2e tip uitvoeren:

  1. Toestel voor ongeveer 5 minuten helemaal uitschakelen en dan weer aan doen (de simkaart meldt zich op deze manier af van het mobiele netwerk)
  2. Simkaart uit het toestel halen en, als je dat voorhanden hebt, in een ander (type) toestel plaatsen, als het welkomstbericht ontvangen is op dit andere toestel, kun je jouw simkaart weer in je eigen toestel plaatsen. (door dit zo te doen, verstuurd het andere toestel wel een seintje naar het mobiele netwerk dat het bericht ontvangen is)

Laat je weten of het gelukt is?

Mocht je in de toekomst helemaal geen grens-smsberichten meer willen ontvangen, dan kun je deze uitschakelen door een SMS te sturen met de tekst INFO UIT naar 1330. Opnieuw aanmelden kan op elk gewenst moment en dat doe je dan door een SMS te sturen met de tekst INFO AAN naar 1330.